اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شادگان خواستار شد

لزوم توجه مضاعف مسئولان استانی به روستاهای شادگان

فرماندار شادگان خواستار توجه مضاعف مسئولان استانی به مشکلات بخش و روستاهای این منطقه شد.

لزوم توجه مضاعف مسئولان استانی به روستاهای شادگان

به گزارش خبرگزاری فارس از شادگان، عبدالزهرا سنواتی پیش از ظهر امروز در نشست با دهیاری و بخشداری‌های این منطقه که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: شوراها پل ارتباطی مردم با مسئولان هستند و می‌توانند در عمرانی و آبادانی شهر و روستاها نقش به سزایی ایفا کنند.

وی اضافه کرد: اتحاد دهیاران و اعضای شورا با یکدیگر به مراتب سبب انسجام شورا می‌شود و مشکلات مردم را کاهش خواهد داد.

فرماندار شادگان در همین راستا از مسئولان شهری و استانی خواست برای هماهنگی و تعامل بیشتر با بخشداری و دهیاری‌های شهرستان اقدامات لازم را در دستور کار اجرایی قرار دهند.

*جذب سرمایه‌گذار برای افزایش اشتغالزایی

بخشدار بخش خنافره شادگان نیز در ادامه این جلسه اظهار کرد: اعضای شوراها در روستاها، افراد مورد اعتماد مردم بوده و باید تلاش بیشتری برای رفع مشکلات مناطق حوزه اجرایی خود انجام دهند.

مهدی طبری عنوان کرد: اعضای شوراها باید با ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان تعامل بیشتری برقرار کرده و نظارت دقیق بر عملکرد دهیاران را بیش از پیش محقق کنند.

وی افزود: اعضای شوراهای روستا همچنین با همراهی مردم می‌توانند موجبات خدمت رسانی مضاعف و عمران و آبادانی روستاها را رقم بزنند.

بخشدار بخش خنافره شادگان با اشاره به اینکه دهیاران مدیران اجرایی روستاها هستند، گفت: از دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها انتظار می‌رود برای رفع مشکلات روستائیان، دیدارهای مردمی داشته باشند و دغدغه‌های آنها را از نزدیک بشنوند.

وی بیان کرد: دهیاران باید مردم را با خود همراه کنند، پاسخگوی مشکلات آنها باشند و در مقابل انتظارات قانونی خود را از مردم مطالبه کنند.

طبری اضافه کرد: در سال جاری برای خدمت‌رسانی مضاعف به بخش و روستاهای شادگان، به دنبال جذب سرمایه‌گذار در بخش‌های مختلف هستیم.

وی با اشاره به اینکه تمرکزمان را بر افزایش اشتغالزایی در منطقه استوار کرده‌ایم، گفت: امیدواریم در این زمینه سایر مسئولان شهری و استانی نیز ما را همراهی کنند.

در پایان این جلسه دهیارها نیز به بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند.

انتهای پیام/72001/صا30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول