اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت بوکس استان اصفهان:

اصفهان نماینده‌ای در لیگ برتر بوکس ندارد

دبیر هیئت بوکس استان اصفهان گفت: عدم وجود حامی مالی موجب شده تا اصفهان نماینده‌ای در لیگ برتر بوکس نداشته باشد.

اصفهان نماینده‌ای در لیگ برتر بوکس ندارد

مهدی شفیعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: مشغول آماده‌سازی تیم نوجوانان و جوانان استان برای اعزام به رقابت‌های بوکس قهرمانی کشور هستیم.

وی تصریح کرد: رقابت‌های نوجوانان در تاریخ 1/6/92 و در اراک برگزار می‌شود، مسابقات بوکس قهرمانی کشور نیز در سی‌ام شهریورماه برگزار می‌شود.

دبیر هیئت بوکس استان اصفهان ادامه داد: تعداد نفراتی که باید به مسابقات اعزام شوند بستگی به نظر فدراسیون دارد، اما به احتمال بسیار زیاد شش نفر را برای این رقابت‌ها اعزام می‌کنیم.

این مسئول ادامه داد: در حال راه‌اندازی سایت هیئت بوکس استان هستیم و از دیگر کارهایی که انجام دادیم این رشته را در دو شهرستان فلاورجان و فریدون‌شهر فعال کردیم.

شفیعی متذکر شد: پیگیر گرفتن اسپانسر هستیم اما تاکنون نتیجه‌ای حاصل نشده است و در حال مذاکره با باشگاه ریف هستیم تا رده‌های پایه را مورد حمایت خودش قرار دهد.

وی در پایان اذعان داشت: به دلیل مشکلات مالی اصفهان هیچ نماینده‌ای در لیگ برتر بوکس ندارد و حتی فدراسیون نیز در این زمینه با مشکل مواجه است.

انتهای پیام/63020/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول