اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته شانزدهم لیگ دسته دوم فوتسال صورت گرفت

باخت پرحاشیه علیصدر در دربی غرب کشور

تیم فوتسال علیصدر با قبول دومین شکست پیاپی خود باعث شد تا حساسیت و فشردگی امتیازی در جدول رده‌بندی گروه جنوب مسابقات لیگ 2 بالا برود.

باخت پرحاشیه علیصدر در دربی غرب کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، با برگزاری 10 مسابقه هفته شانزدهم رقابت‌های فوتسال لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور پیگیری شد که در این میان نماینده فوتسال همدان با قبول شکست صعود خود را برای مرحله بعد سخت‌تر از قبل کرد.

در این هفته تیم فوتسال علیصدر که توانسته در فصل امسال نتایج خوبی را در هفته‌های قبل بگیرد و جمع امتیازات خود را به 33 رسانده و در صدر جدول گروه خود باشد، در دو هفته اخیر افت محسوسی داشته و با قبول دو شکست پیاپی در ادامه راه، مسیر مشکل و سخت‌تر را انتخاب کرد.

سفیدپوشان علیصدر همدان برای برگزاری دربی غرب کشور راهی کرمانشاه شده بودند تا برابر تیم رده پنجمی شاهین این شهر صف‌‌آرایی کنند و با کسب امتیاز برای صعود مقتدرانه به مرحله بعد خود را آماده کنند.

این مسابقه حساس که در سالن ورزشی قمر بنی هاشم شهر کرمانشاه و به قضاوت کمال بایزیدی‌اشنویه، رامین امیدباراندوزی، بهنام اختیاری و اصغر زاهدی‌پور برگزار شد با حساب نزدیک چهار بر سه به سود میزبان به پایان رسید تا دو هفته پایانی این مسابقات برای همه تیم‌ها از حساسیت ویژه‌ای برخوردار شود.

خبرهای رسیده از کرمانشاه از برخورد بد همراه با توهین تماشاگران حکایت دارد که برای تیم میهمان خود علیصدر همدان مشکلات زیادی را به وجود آوردند و با ایجاد جوی پر تنش به سه امتیاز این بازی دست یافتند.

تیم فوتسال علیصدر بازی هفته شانزدهم خود را واگذار کرد تا فاصله امتیازات خود را با تیم‌های دوم و سوم و مدعی گروه جنوب به حداقل برساند و برای دو هفته پایانی مسابقات لیگ امسال کار سختی را پیش ‌رو داشته باشد.

در سایر بازی‌های این گروه مس رفسنجان رده سومی دست به کار بزرگی زد و با پیروزی شش بر سه برابر تیم برنای خوزستان توانست جمع امتیازات خود را به 32 برساند و جایگاه نماینده خوزستان را در جدول بگیرد و برای علیصدر همدان هم در صدر جدول خط و نشان بکشد.

تیم آذرخش بندرعباس با حساب 9 بر دو مقاومت چهارمحال و بختیاری از پیش رو برداشت، کیان سپهر اصفهان با نتیجه سه بر دو مغلوب میهمان خود شاهین لردگان شد، اشترانکوه ازنا موفق شد در یک بازی نزدیک با حساب چهار بر سه میلاد نور مرکزی را با شکست بدرقه کند.

تا پایان هفته شانزدهم رقابت‌های فوتسال لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور تیم‌های حاضر در جدول گروه جنوب این مسابقات به شرح ذیل قرار گرفتند.

تیم فوتسال علیصدر همدان در هفته ماقبل پایانی در یک بازی حساس و فینال‌گونه باید برابر تیم رده دومی مس رفسنجان به میدان برود که نتیجه این مسابقات تا حد زیادی چهره تیم نخست این گروه را مشخص خواهد کرد.

بنا بر اعلام کمیته برگزاری مسابقات فوتسال لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور در هفته هفدهم مسابقه بین عیلصدر و مس رفسنجان همزمان با 9 بازی دیگر این هفته روز پنج‌شنبه 27 تیرماه ساعت 22:30 در ورزشگاه 6 هزار نفری انقلاب همدان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/89020/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول