اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت بوکس ساری:

ادامه فعالیتم در هیئت بوکس بر عهده رئیس ورزش ساری است

رئیس هیئت بوکس ساری با اشاره به خواسته جمعی از مربیان بوکس ساری درباره برکناری‌اش گفت: ادامه فعالیتم، برعهده رئیس اداره ورزش و جوانان ساری و هیئت بوکس استان است.

ادامه فعالیتم در هیئت بوکس بر عهده رئیس ورزش ساری است

حسین روحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: در مدتی که به عنوان رئیس هیئت بوکس در خدمت ورزشکاران ساروی بودم، کارنامه هیئت بوکس ساری برای همگان واضح است.

وی با اشاره به مشکلات مالی هیئت بوکس ساری، ابراز داشت: با کمترین امکانات و به خاطر عدم حمایت مالی از سوی اسپانسر، تلاش‌های زیادی برای جامعه بوکس مرکز استان داشتم که برخی از مربیان بی‌دلیل فعالیت و عملکرد ورزشی‌ام را نادیده می‌گیرند.

رئیس هیئت بوکس ساری درباره اعتراض و تجمع برخی از مربیان و قهرمانان بوکس مرکز استان در اداره ورزش و جوانان ساری بر علیه ایشان، اظهار داشت: تجمعی که در اداره ورزش و جوانان ساری صورت گرفت از قبل برنامه‌ریزی شده بود، زیرا برخی از شرکت‌کنندگان در این اعتراض مربی و یا قهرمان بوکس نبودند.

روحی تصریح کرد: در مدت فعالیتم در بوکس ساری قهرمانانی چون هومن طغانی، حمزه شمسعلی‌نژاد، سعید موسوی، ابوالفضل یعقوبی، اسماعیل احمدی، امیر اقبال‌پور و دانیال موسوی را در این رشته ورزشی در کشور و استان مطرح و شناسایی کردم.

وی در ادامه از حضور هومن طغانی بوکسور جوان ساروی به عنوان شاگرد وی در رقابت‌های جهانی و آسیایی خبر داد و افزود: از مربیانی که از ابتدا تاکنون به خاطر برنامه و عملکرد خوب ورزشی‌ام مرا حمایت کردند تشکر می‌کنم.

رئیس هیئت بوکس ساری، اعتراض و تجمع مخالفان وی را بی‌دلیل عنوان کرد و با طرح پرسشی افزود: این آقایان خودشان از مشکلات بوکس خبر دارند و زمانی نیز خودشان به عنوان رئیس در بوکس ساری حضور داشتند، چرا نتوانستند مشکلات مالی را برطرف کنند.

روحی با اشاره به برگزاری جلسه با رئیس اداره ورزش و جوانان ساری و همچنین هیئت بوکس استان اظهار داشت: با تمام مشکلاتی که داشتم سعی کردم برای موفقیت و سربلندی چیزی برای بوکس ساری کم نگذارم.

وی اذعان داشت: در مدت فعالیتم در بوکس ساری بهترین نتایج را داشتم و ساری همواره در ورزش بوکس در رده‌های مختلف سنی قهرمانی استان بهترین نتایج را کسب کرد.

روحی در پایان با اشاره به ادامه فعالیت وی به عهده رئیس اداره ورزش و جوانان ساری و هیئت بوکس استان است، افزود: از مربیان و داوران بوکس ساری آقایان رامین عبادی، اسماعیل فدایی، بیژن نادری، پرویز استاد دست، امید محمدی و شمس‌الدین عمادیان که همیشه همکاری صمیمانه با من داشتند، تشکر می‌کنم. 

انتهای پیام/86005/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول