اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی استان بوشهر تاکید کرد

لزوم حل مشکل اشتغال مدال‌آوران بین‌المللی استان بوشهر

رئیس شورای اسلامی استان بوشهر بر لزوم حل مشکل اشتغال مدال‌آوران بین‌المللی استان بوشهر تاکید کرد.

لزوم حل مشکل اشتغال مدال‌آوران بین‌المللی استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، عباس دهقان شامگاه شنبه در نشست مسئولان دشتستان اظهار داشت: توسعه ورزش دشتستان از اهداف اساسی و مهمی است که مسئولان دشتستان باید به آن توجه ویژه داشته باشند.

وی افزود: حمایت و پشتیبانی از ورزشکاران دشتستانی و رشته‌های ورزشی اولویت مهمی است که در سال‌های اخیر مدیران دشتستان به آن توجه داشته‌اند و با بهره‌گیری از ظرفیت‌هایی که در اختیار داشته‌اند به این امر اهتمام ورزیده‌اند.

دهقان با تاکید بر اینکه نقد مسئولان باید منصفانه باشد، خاطرنشان کرد: مشکلات متعددی در بحث ورزش دشتستان وجود دارد، ولی مشکلات نباید سبب شود که خدمات مسئولان را نادیده بگیریم و خدمات ایشان را زایل و بیهوده بپنداریم.

رئیس شورای اسلامی شهر برازجان بیان داشت: شورای سوم برازجان در شش سال فعالیت خود همواره در حد بضاعت در مسیر حمایت از ورزشکاران فعال بوده و از هیچ اقدامی در راستای حمایت از ورزشکاران برازجانی دریغ نکرده است.

وی اضافه کرد: در سال‌های اخیر تمامی هیئات ورزشی دشتستان به‌منظور برخورداری از حمایت مسئولین به شورای اسلامی شهر مراجعه کرده‌اند و تمامی هیئت‌ها از حمایت شورا بهره‌مند شده‌اند.

دهقان متذکر شد: به‌منظور وجود منابع برای حمایت از فعالیت‌های ورزشی، فرهنگی و مذهبی به شهردار پیشنهاد داده‌ام در برنامه بودجه سال 92 شهرداری اعتبار لازم برای حمایت از هیئت‌های فرهنگی، مذهبی و ورزشی را در نظر بگیرند.

رئیس شورای اسلامی استان بوشهر گفت: ورزشکاران مدال‌آور برای ایران اسلامی از استان بوشهر افتخار آفرینی کرده‌اند و حل مشکلات ایشان به‌ویژه در بحث مشکل اشتغال مساله مهمی است که انتظار می‌رود مسئولین مد نظر قرار دهند و برای آن برنامه‌ریزی کنند.

دهقان با تاکید بر ضرورت معرفی مفاخر ورزشی دشتستان، عنوان کرد: تجلیل از مفاخر ورزشی و پیشکسوتان ورزشی دشتستان مساله مهمی است که مسئولان باید به آن توجه داشته باشند و در آینده نزدیک این امر را محقق کنند.

انتهای پیام/2452/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول