اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان‌شرقی:

تراکتورسازی و گسترش فولاد، نماد نشاط مردم تبریز محسوب می‌شوند

استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه این استان در همه عرصه‌ها از جمله ورزش جایگاه برتر را به خود اختصاص داده، گفت: تیم‌های تراکتورسازی و گسترش فولاد از افتخارات آذربایجان‌شرقی و نماد نشاط و سرزندگی مردم تبریز محسوب می‌شوند.

تراکتورسازی و گسترش فولاد، نماد نشاط مردم تبریز محسوب می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان‌شرقی، احمد علیرضابیگی در دیدار با بازیکنان، کادر فنی و مدیران باشگاه‌های تراکتورسازی و گسترش فولاد تبریز، با اشاره به قابلیت‌های تیم تراکتورسازی، افزود: از جمله توصیه‌های رئیس جمهور در ابتدای مسئولیت بنده در سال 87، توجه و رسیدگی به تیم تراکتورسازی بود و خوشحالیم که با تمام تلاش‌های صورت گرفته امروز شاهد افتخارآفرینی این تیم هستیم.

وی خاطرنشان کرد: تیم تراکتورسازی از زمان صعود به لیگ برتر در سال 88، سیر پیشرفت را ادامه داد و در دو فصل اخیر هم نایب قهرمانی این لیگ را از آن خود کرد.

استاندار آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: وظیفه خود دانستیم در روزهای پایانی دولت دهم از همه تلاش‌های مدیران، مربیان و بازیکنان تراکتورسازی در چند سال گذشته به ویژه از فرماندهی سپاه عاشورا که با تمام مشکلات از این تیم حمایت کردند قدردانی کنیم و امیدواریم کادر فنی جدید هم در این مسئولیت خطیری که بر عهده گرفتند موفق باشند.

وی ادامه داد: تراکتورسازی به خاطر جایگاه مردمی خود همواره مورد توجه بوده و ان‌شاءالله بازیکنان و مربیان این تیم هم متوجه این جایگاه خطیر هستند و قدردان حمایت‌های مردمی خواهند بود.

علیرضابیگی گفت: امیدواریم تیم تراکتورسازی در فصل جدید لیگ برتر به ویژه در نخستین بازی خود مقابل پرسپولیس، با تمهیدات مناسبی که اندیشیده شده موفق باشد.

استاندار آذربایجان‌شرقی همچنین با قدردانی از مسئولان باشگاه گسترش فولاد تبریز، گفت: تیم گسترش فولاد با همه دغدغه‌ها و تنگناهایی که از آن با خبر هستیم عبور کرد و امروز با تکیه بر جوانان بومی، خود را به جایگاهی رسانده که در کنار تراکتورسازی، به عنوان نماینده آذربایجان‌شرقی در سطح اول فوتبال کشور حضور داشته باشد.

وی اظهار داشت: گسترش فولاد با کمترین امکانات، امروز جوانان آذربایجان‌شرقی را نمایندگی می‌کند و ان‌شاءالله قابلیت‌ها و کارایی‌های این تیم در بازی‌های آینده، شایستگی باشگاه گسترش فولاد را اثبات خواهد کرد.

علیرضابیگی خاطرنشان کرد: امروز به یمن تلاش‌ها و افتخارآفرینی‌های تراکتورسازی و گسترش فولاد، شهر تبریز هم صاحب دو رنگ قرمز و آبی در ورزش فوتبال شده و این دو تیم، نماد نشاط و سرزندگی تبریز و مردم آذربایجان‌شرقی محسوب می‌شوند.

علیرضابیگی با بیان اینکه خوشبختانه مدیریت ورزش استان، صمیمیت و همدلی را در خانواده ورزش و تربیت‌بدنی آذربایجان‌شرقی ایجاد کرده است، افزود: امیدواریم امکانات ورزش استان به نحوی متمرکز شود که شاهد بالندگی ظرفیت‌های ورزشی به ویژه در رشته فوتبال باشیم.

استاندار آذربایجان‌شرقی در این مراسم با اهدای لوح تقدیر از رؤسای هیئت مدیره دو باشگاه، مدیرعامل سابق تراکتورسازی و مربی جوان گسترش فولاد قدردانی کرد.

انتهای پیام/60002/ع/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول