اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس خبر داد

آغاز راهپیمایی روز قدس در فارس، 10 صبح

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس گفت: راهپیمایی امسال روز قدس در سراسر استان فارس در روز 24 ماه رمضان ساعت 10 صبح آغاز می‌شود.

آغاز راهپیمایی روز قدس در فارس، 10 صبح

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حجت‌الاسلام محمد رضایی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: محل آغاز تجمع راهپیمایی امسال در چهار راه 15 خرداد شیراز است و با توجه به گرمای هوا و روزه‌داری مردم سعی شد مسیر این راهپیمایی کوتاه باشد.

وی افزود: مسیر حرکت راهپیمایی از چهار راه 15 خرداد به سمت خیابان لطفعلی خان زند، چهار‌راه مشیر، بلوار شهید آیت‌الله دستغیب و مقصد مصلی نماز جمعه است.

رضایی ادامه داد: سخنران پیش از خطبه‌ها مورخ انقلاب اسلامی آقای حمید روحانی یا آیت‌الله اراکی خواهند بود.

به گفته وی، قطعنامه امسال راهپیمایان با توجه وضعیت جهان اسلام و توطئه‌های جدید صهیونیست‌ها با تاکید بر رخدادهای مصر و سوریه و تضادهای موضع‌گیری جهان غرب در مواجهه با حوادث کشورهای مختلف تنظیم می‌شود.

رضایی بیان کرد: امسال تانکرهای آتش‌نشانی در چهار راه‌ها بر سر و روی تظاهرکنندگان پودر آب می‌پاشند تا از گرمای هوا کاسته شود و ایستگاه‌های مسابقات فرهنگی برای کودکان و نوجوانان در طول مسیر راهپیمایی استقرار می‌یابد.

وی همچنین از هماهنگی با سازمان اتوبوسرانی شیراز برای انتقال راهپیمایان و نمازگذاران در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از شهرک‌های مختلف اطراف شیراز خبر داد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس در این نشست با اشاره به فضائل امیرالمومنین علی (ع) گفت: امیرالمومنین در کعبه متولد و در خانه پیامبر بزرگ شد، از دست و دهان ایشان غذا خورد و نهج‌البلاغه را نگاشت که ذخیره عظیم معنویت و منشور زندگی است.

به گفته وی، تاریخ اسلام با تاریخ زندگی امیرالمومنین علی (ع) آمیخته است.

وی در ادامه با بیان اهمیت لیالی قدر افزود: آیه صریح قرآن این شب را برابر با هزار شب می‌داند که هزار شب معادل 83 سال و عمر کامل یک انسان است.

رضایی ابراز داشت: در شب قدر اگر انسانی بتواند توبه واقعی انجام دهد گو اینکه از مادر متولد شده و اگر دوباره فرصت توبه پیدا نکند و دفتر زندگی او بسته شود، معادل 83 سال یا یک عمر کامل عبادت ذخیره کرده است.

انتهای پیام/2448/ق30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول