اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول انجمن اسلامی معلمان اردبیل:

انتظار فرهنگیان انتخاب وزیر توانمند است

مسئول انجمن اسلامی معلمان استان اردبیل گفت: انتظار فرهنگیان از رئیس جمهور منتخب انتخاب وزیر توانمند و شایسته برای آموزش و پرورش است.

انتظار فرهنگیان انتخاب وزیر توانمند است

میر غلامحسین گنجی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: جریانات سیاسی برای چالش‌ها و مشکلات موجود مدیریت استان راهکار علمی و اجرایی ارائه کنند.

وی عنوان کرد: به یقین فرهنگیان در پیروزی گفتمان اعتدال و خرد‌گرایی نقش برجسته‌ای داشتند.

این فعال فرهنگی افزود: در تمامی تحولات سیاسی و اجتماعی حضور معلمان نقش‌آفرین و تعیین‌کننده بوده است و خلق حماسه 24خرداد و پیروزی رئیس جمهور منتخب از این قاعده مستثنی نیست.

گنجی ادامه داد: انتظار فرهنگیان از روحانی توجه ویژه به دستگاه تعلیم و تربیت و انتخاب وزیری توانمند و شایسته برای آموزش و پرورش است.

مسئول انجمن اسلامی معلمان استان اردبیل، انتخابات 24 خرداد را پیروزی گفتمان اعتدال و اصلاحات و نتیجه ائتلاف هوشمندانه این دو گفتمان دانست و تصریح کرد: مصادره به مطلوب کردن نتیجه انتخابات و انتساب آن به جریان موسوم به اصولگرا دور از واقعیت بوده و اظهارات اصولگرایان واقع‌بین موید این حقیقت است.

گنجی با اشاره به تلاش‌های پشت برده برخی افراد برای تأثیر‌گذاری در مدیریت آینده استان، یادآور شد: از  فعالان سیاسی تأثیر‌گذار به ویژه احزاب و گروه‌های شناسنامه‌دار انتظار این است که به جای تصمیمات محفلی و لابی‌گری‌های پشت پرده با وحدت و همگرایی تمامی جریانات سیاسی حامی رئیس جمهور منتخب چالش‌ها و مشکلات موجود مدیریت استان را شناسایی کرده و برای حل آنها راهکار علمی و اجرایی ارائه کنند.

مسئول انجمن اسلامی معلمان استان اردبیل گفت: وظیفه گروه‌های سیاسی به جای سهم‌خواهی، شناسایی افراد توانمند و شایسته در بخش‌های مختلف سیاسی اجرایی و تهیه یک لیست جامع از ظرفیت‌های نیروی انسانی استان و ارائه آن به نهادهای تصمیم‌گیر است.

این مدرس دانشگاه در پایان گفت‌و‌گوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل ابراز امیدواری کرد که فعالان سیاسی استان با وحدت و همدلی از فرصت‌سوزی برای توسعه استان پرهیز کنند، چراکه در غیراینصورت در آینده در برابر قضاوت و داوری مردم پاسخی نخواهند داشت.

انتهای پیام/62001/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول