اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره بافت‌های فرسوده اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی:

امکان فعالیت شرکت‌های ساختمانی در بافت‌های فرسوده خراسان شمالی فراهم شد

رئیس اداره بافت‌های فرسوده اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی از امکان فعالیت شرکت‌های ساختمانی در نوسازی و بهسازی بافت‌های فرسوده استان به منظور واگذاری قسمتی از اختیارات اجرایی مجریان طرح‌های مختلف بافت فرسوده خبر داد.

امکان فعالیت شرکت‌های ساختمانی در بافت‌های فرسوده خراسان شمالی فراهم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی، علی همتی اظهار کرد: انجام این فعالیت با توجه به ساز و کار پیش‌بینی شده برای صدور گواهی‌نامه صلاحیت جهت واگذاری قسمتی از اختیارات اجرایی مجریان طرح‌های احیا، بهسازی و نوسازی بافت‌های فرسوده و ناکارآمد شهری موضوع ماده 4 قانون حمایت از احیا، بهسازی و نوسازی بافت‌های فرسوده انجام می‌شود.

وی افزود: بر این اساس تمام شرکت‌های فعال سطح استان می‌توانند در صورت تمایل برای کسب این گواهی‌نامه و فعالیت در نوسازی و بهسازی بافت‌های فرسوده استان به اداره کل راه و شهرسازی مراجعه کنند.

رئیس اداره بافت‌های فرسوده اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: تمام شرکت‌های ذی‌ربط می‌توانند با دریافت فرم‌های ارزیابی برای ثبت‌نام اولیه اقدام کنند.

وی اظهار کرد: شرکت‌های ساختمانی لازم است قبل از مراجعه به اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی به آدرس اینترنتی http://udro.org.ir/made4 مراجعه و برای ثبت‌نام اولیه اقدام کنند.

انتهای پیام/63002/ز/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول