اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل کانون بازنشستگان ذوب‌آهن اصفهان:

مدیریت ضعیف صندوق فولاد سبب اختلافات بازنشستگان شده است

مدیرعامل کانون بازنشستگان ذوب‌آهن استان اصفهان گفت: مدیریت ضعیف صندوق فولاد سبب ایجاد تشنج‌ها و اختلافاتی بین بازنشستگان این صندوق شده است.

مدیریت ضعیف صندوق فولاد سبب اختلافات بازنشستگان شده است

ابراهیم دستمزد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به نا‌رضایتی‌ها و گلایه‌های بازنشستگان صندوق فولاد از وضعیت موجود این صندوق اظهار کرد: حقوق این افراد از مدت‌ها پیش تاکنون همواره با تأخیر پرداخت می‌‌شود و مسئولان نیز همواره وعده‌هایی را برای رفع این مشکل و پرداخت حقوق این بازنشستگان در موعد مقرر می‌دهند.

وی به عدم پرداخت حقوق خردادماه این افراد اشاره کرد و ادامه داد: در حال حاضر حدود 40 هزار نفر از بازنشستگان صندوق فولاد در استان اصفهان هنوز حقوق خردادماه خود را دریافت نکرده‌اند و این بی‌توجهی‌ها سبب بی‌اعتمادی این افراد به دولت و نظام جمهوری اسلامی ایران شده است.

مدیرعامل کانون بازنشستگان ذوب‌آهن استان اصفهان با تأکید بر اینکه عملکرد مدیریت صندوق فولاد نسبت به رسیدگی به مشکلات، خواسته‌ها و مطالبات بازنشستگان این صندوق ضعیف است، تصریح کرد: مدیریت ضعیف صندوق فولاد سبب ایجاد تشنج‌ها و اختلافاتی بین بازنشستگان این صندوق شده است.

وی به نقل و انتقالات صورت گرفته نسبت به صندوق فولاد کشور اشاره کرد و افزود: 23 خردادماه امسال صندوق فولاد به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی منتقل شده است و براساس این نقل و انتقالات مقرر شده که حقوق و مزایای این بازنشستگان از تیرماه امسال توسط این وزارتخانه پرداخت شود.

دستمزد با بیان اینکه امیدواریم که وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به تمام تعهدات خود نسبت به بازنشستگان صندوق فولاد عمل کند، تأکید کرد: صندوق فولاد سه هزار میلیارد تومان موجودی دارد، اما سهام 12 هزار و 500 میلیارد تومانی به منظور جبران کسری صندوق فولاد باید به این صندوق واگذار شود.

وی اضافه کرد: در حال حاضر بد‌قولی‌ها و وعده‌های تحقق‌نیافتنی مسئولان برای رسیدگی به وضعیت و مشکلات صندوق فولاد سبب استعفای برخی از مدیران کانون‌های استانی شده است.

مدیرعامل کانون بازنشستگان ذوب‌آهن استان اصفهان به خصوصی شدن ذوب‌آهن اشاره کرد و گفت: با خصوصی‌سازی شدن ذوب‌آهن بسیاری از امکانات رفاهی، خدماتی، ورزشی و خدمات درمانی نسبت به بازنشستگان ذوب‌آهن قطع شده است.

وی با بیان اینکه مدیریت ذوب‌آهن نسبت به مشکلات و چالش‌های بازنشستگان خود بی‌توجه است، اظهار کرد: 100 درصد سهام ذوب‌آهن مرکزی و 36 درصد سهام ذوب‌آهن اصفهان نیز متعلق به صندوق فولاد است و ذوب‌آهن نباید نسبت به بازنشستگان خود بی‌توجه باشد.

انتهای پیام/63004/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول