اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‏فقیه در گلستان:

شبکه‏های ارتباطی غرب دام‏های شیطان هستند

نماینده ولی‏فقیه در استان گلستان با اشاره به حضور گسترده شبکه‏های ارتباطی غرب و برنامه‏های متنوع آنها برای انحراف جوانان گفت: این شبکه‏ها دام‏های شیطان هستند.

شبکه‏های ارتباطی غرب دام‏های شیطان هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، آیت‏الله سیدکاظم نورمفیدی صبح امروز در جمع جوانان گرگان اظهار داشت: جوانان مراقب دسیسه‏های دشمنان برای به انحراف کشاندن و دور کردن آنها از اسلام و نظام باشند.

وی افزود: امشب برای اینکه در این دام‏ها گرفتار نشویم در این مکان گرد هم آمده‏ایم تا با تضرع به درگاه ذات اقدس الهی از او بخواهیم که ما را در صراط مستقیم قرار دهد.

همیشه دعا کنیم در صراط مستقیم باشیم

نماینده مردم استان گلستان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: همیشه باید دعایمان این باشد که پروردگارا ما را در صراط مستقیم بندگی خودت قرار بده.

نورمفیدی ادامه داد: صراط مستقیم همان سیره و زندگی امیرالمومنین (ع) است که اگر او را به او سرلوحه خود در زندگی قرا دهیم به اندازه ظرفیتمان می‏توانیم در مسیر بندگی حق قرا گیریم.

به گفته وی، قرا گرفتن در این مسیر دشوار و سختی‏های خاص خود را دارد و مومنان واقعی در این راه موفق هستند.

حضرت علی (ع) شب نوزدهم ماه رمضان حال دیگری داشت

امام جمعه گرگان با اشاره به شرایط روحی حضرت علی (ع) در شب ضربت خوردن گفت: امیرالمومنین (ع) در این شب به خاطر نزدیک شدن وعده وصل الهی حال دیگری داشت.

نورمفیدی تصریح کرد: حضرت علی (ع) در شب قدر به دیدار محبوبش می‏رفت و به همین دلیل در هیجان انتظار قرار داشت.

وی اظهار داشت: حضرت علی (ع) در جنگ‏های سنگین کنار پیامبر گرامی اسلام (ص) حضور داشت و با دشمنان اسلام مبارزه کرد، اما در هیچ‌ یک از این نبردها دچار اضطراب نشد.

با مراقبت از اعمال خود حضرت علی (ع) را یاری رسانیم

نماینده ولی‏فقیه در استان گلستان اضافه کرد: اما در شب ضربت خوردن به دلیل اینکه به دیدار محبوب خود می‏‌شتافت حالتی دیگر داشت و دچار هیجان انتظار شده بود.

نورمفیدی خاطرنشان کرد: ما نمی‏توانیم مانند حضرت علی (ع) زندگی کنیم اما با مراقبت از اعمال خود می‏توانیم او را یاری رسانیم.

وی با بیان اینکه پروردگار نعمت‏های متفاوتی به انسان داده است، گفت: یکی از این نعمت‏ها داشتن چشم است که اگر مراقب نباشیم به عنوان تیری از سوی شیطان سمت ما روانه می‏شود.

پاداش گناه مبتلا شده به خواری و ذلت است

نماینده مردم استان گلستان در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: کسانی که در دنیا در صراط مستقیم حضور داشته باشند پروردگار فردای قیامت به آنها زیبایی و زیادی بدون گرد و غبار غم و خواری عنایت می‏کند.       

نورمفیدی با تشبیه گناه به سم گفت: همانگونه که سم نابودکننده است گناه هم وجود انسان را نابود می‏کند.

به گفته وی، گناه وارد قلب انسان می‏شود و به تدریج بر او اثر می‏گذارد، پاداش گناه مبتلا شدن به خواری و ذلت است که تمام وجود انسان را فرامی‏گیرد.

انتهای پیام/83003/خ40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول