اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قبضه شدن تیم اصلی تراکتورسازی با بازیکنان پایه‌ای

تراکتورسازان با 4 بازیکن تیم پایه قرارداد بست

مدیر مدرسه فوتبال تراکتورسازی گفت: باشگاه تراکتورسازی با چهار بازیکن تیم‌های پایه این مجموعه برای حضور در ترکیب تیم بزرگسالان قرارداد بست.

تراکتورسازان با 4 بازیکن تیم پایه قرارداد بست

بابک گهرخانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: ابراهیم عابدنژاد و فیروز پاشاپور هر دو در پست هافبک، پیمان بابایی در پست فروارد و محمدعلی رمضانیان پور در پست دروازه‌بانی برای تیم بزرگسالان پا به توپ خواهند شد.

وی با اشاره به حضور مجید جلالی در راس کادر فنی تراکتورسازی افزود: استفاده از چهار بازیکن تیم پایه و توافق برای حضور در لیست 24 نفره تیم اصلی تراکتورسازی در سابقه این باشگاه بی‌سابقه است و این نشان از تفکر مربی این تیم برای حضور نیروهای جوان و با استعداد در ترکیب تیم اصلی است.

گهرخانی در عین حال رویکرد باشگاه را برای استفاده از نیروهای مستعد تیم‌های پایه در تیم اصلی این ‌مجموعه مثبت و در زمینه اهداف بلند مدت عنوان کرد و گفت: این اقدام برای بومی‌سازی، کاهش هزینه‌ها، استفاده از نیروها و استعدادهای جوان که می‌توانند پشتوانه‌ای چندین ساله برای باشگاه تراکتورسازی باشند از اهداف اصلی جذب بازیکن از تیم‌های پایه است.

مدیر اجرایی آکادمی باشگاه تراکتورسازی از رصد شدن فعالیت تیم‌های پایه تراکتورسازی توسط مجید جلالی خبر داد و گفت: تیم‌های پایه تراکتورسازی نیز در آینده نزدیک زیر نظر مستقیم سرمربی تیم اصلی، مجید جلالی قرار می‌گیرد تا استفاده از استعدادهای موجود در تیم اصلی بیش از این تحقق یابد.

وی سابقه عملی جلالی را در این بخش در سایر تیم‌ها مبین بر استفاده از نیروهای جوان دانست و ابراز امیدواری کرد، تا دیدگاه و رویکرد به نیروهای جوان برای حضور در ترکیب تیم بزرگسالان در سال‌های آینده بیشتر نمود داشته باشد.

انتهای پیام/60002/س40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول