اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آسمان قم صاف می‌شود

خداحافظی موقتی قم با گرد و غبار

رئیس اداره پیش‌بینی و تحقیقات اداره کل هواشناسی استان قم با اشاره به کاهش ذرات گرد و غبار در هوا گفت: طی روزهای آینده علاوه بر کم شدن گرمای هوا از میزان ذرات گرد و غبار هم کاسته خواهد شد.

خداحافظی موقتی قم با گرد و غبار

محمدرضا قاضی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم به وضعیت هوای قم در 48 ساعت آینده اشاره کرد و ابراز داشت: هوای استان قم امروز و فردا صاف است ولی امروز شاهد وزش باد خواهیم بود ولی فردا هوا کمی آرام‌تر است.

وی یادآور شد: شب گذشته آسمان کمی ابری شده و به همین دلیل دمای هوا امروز نسبت به دیروز کاهش پیدا کرده ولی همچنان افزایش دما را پیش رو داریم.

رئیس اداره پیش‌بینی و تحقیقات اداره کل هواشناسی استان قم با اشاره به میزان دمای دیروز، امروز و فردا بیان کرد: حداکثر دمای هوای دیروز به 42 درجه سانتیگراد رسید ولی حداکثر دمای هوای امروز 45 درجه و حداکثر دمای هوای فردا 43 درجه سانتیگراد پیش‌بینی شده است.

قاضی در ارتباط با ریزگردهای موجود در هوا بیان کرد: روز گذشته در هوا ریزگردها و گرد و غبار مشاهده می‌شد ولی امروز و فردا هوای آرامی را پیش‌بینی می‌کنیم و آسمان غبارآلود نخواهد بود.

وی با اشاره به هوای استان در روزهای اخیر عنوان کرد: پنجشنبه گذشته دمای استان قم به 46.8 درجه سانتیگراد رسیده بود.

رئیس اداره پیش‌بینی و تحقیقات اداره کل هواشناسی استان قم در مقایسه دمای هوای قم با اهواز اظهار داشت: در شرایطی که دمای هوای قم به 46 درجه رسیده بود دمای هوای اهواز 43 درجه سانتیگراد اعلام شد و مردم قم در مقایسه با اهواز هوای گرم‌تری را تجربه کردند.

وی افزود: دمای هوای استان قم در چند روز اخیر در مقایسه با استان‌های گرم‌ و خشک رتبه نخست را کسب کرده و دمای هوای استان بیشتر از مراکز استان‌های دیگر بوده است.

انتهای پیام/2258/خ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول