اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان:

تله‎کابین گرگان با 27 میلیارد تومان به بهره‎برداری می‎رسد

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان گفت: برای پروژه تله‎کابین گرگان 27 میلیارد تومان سرمایه‎گذاری با احتساب عوارض و مالیات پیش‎بینی شده است.

تله‎کابین گرگان با 27 میلیارد تومان به بهره‎برداری می‎رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حسین ربیعی عصر امروز در پانصد و سی‎امین جلسه علنی شورای اسلامی شهر گرگان اظهار داشت: عملیات اجرایی تله‎کابین گرگان آغاز شده که مجموع مساحت این پروژه 10 هزار و 500 مترمربع است.

وی خاطرنشان کرد: از مجموع 10 هزار و 500 مترمربع مساحت این پروژه، میزان پنج هزار مترمربع برای پارکینگ، سه هزار مترمربع برای مجموعه فروشگاهی، سالن همایش و ... پیش‎بینی شده است.

اقامتی و پذیرایی تله‎کابین گرگان 9 هزار و 700 مترمربع است

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان ادامه داد: در پروژه مذکور چهار هزار و 500 مترمربع برای مجموعه ورزشی و دنیای بازی شامل استخر سرپوشیده، سالن بدنسازی و سالن‎های بازی تدارک دیده شده است.

ربیعی با بیان اینکه مجموع مساحت اقامتی و پذیرایی تله‎کابین گرگان 9 هزار و 700 مترمربع است، ابراز داشت: در این بخش 60 واحد اتاق و سوئیت، رستوران بالای بام و سالن‎های پذیرایی پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به اینکه محوطه فضای سبز برای پروژه تله‎کابین 20 هزار مترمربع در نظر گرفته شده است، اذعان کرد: فاصله سایت از مبداء تا مقصد 1.5 هکتار است. 

مردم حضوری گسترده در راهپیمایی روز قدس داشته باشند

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان در بخش دیگری از سخنانش با تأکید بر حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس و آخرین جمعه ماه مبارک رمضان بیان داشت: مردم باید در راستای احقاق حقوق مردم فلسطین با شرکت در راهپیمایی روز قدس گام ارزشمندی در راستای احقاق حق مسلمانان فلسطین بردارند.

ربیعی در پایان با گرامیداشت سالروز عملیات غرورآفرین مرصاد، روز اهدای خون و شبهای قدر، گفت: شب‎های قدر را باید درک کنیم و این روزها را قدر بدانیم.

انتهای پیام/83001/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول