اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کوهبنان‌ عنوان کرد‌

آغاز عملیات ساخت مصلای‌ امام خمینی (ره) کوهبنان‌

امام جمعه کوهبنان گفت: عملیات ساخت مصلای بزرگ امام خمینی (ره) کوهبنان در آینده نزدیک آغاز می‌شود.

آغاز عملیات ساخت مصلای‌ امام خمینی (ره) کوهبنان‌

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، حجت‌الاسلام ‌عباس صالح‌نیا ظهر امروز در جمع اعضای شورای اداری و ستاد نماز جمعه کوهبنان با گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی (ره) و آیت‌الله طالقانی اظهار داشت: دین مقدس اسلام بیش از هر چیز به وحدت و یک‌پارچگی مسلمانان اهمیت داده و می‏کوشد تا به هر وسیله‏‌ ممکن این‌ امر مهم و ضروری ‌تحقق پیدا کند.

وی افزود: نماز جمعه از جمله مواردی است که می‌تواند این اتحاد و همبستگی را به وجود آورد، لذا این فریضه مهم در نزد مسلمان و خداجویان از اهمیت وافری برخوردار است‌.

صالح‌نیا تصریح کرد: به برکت استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی امروز در سراسر کشور نماز جمعه‌ با حضور مؤمنان خداجو در میعادگاه‌های نماز جمعه اقامه می‌شود، حضور گسترده مردم در این سنگر لرزه بر اندام دشمنان انداخته و وحدت و همدلی ایجاد شده در این سنگر زمینه خفت و خواری دشمنان را در پی داشته است‌.

وی ابراز داشت: کوهبنان جزو شهرستان‌هایی است که از نخستین روزهای برگزاری ‌نماز جمعه در کشور این فریضه سیاسی و عبادی در این شهرستان با حضور گسترده و چشمگیر مردم برگزار می‌شود‌.

صالح‌نیا تصریح کرد: در حال حاضر به همت مسئولان استان کرمان و شهرستان کوهبنان زمین برای احداث مصلای ‌بزرگ امام خمینی (ره) در کوهبنان خریداری‌ و عملیات تسطیح و نقشه‌برداری آن به اتمام رسیده و اعتباری از سوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه برای اجرای ساخت فاز اول ساختمان مصلا اختصاص داده شده است.

امام جمعه کوهبنان ابراز داشت: کار حصار‌کشی قسمتی از زمین مصلا انجام‌ و در کنار این مکان پارک جنگلی با کاشت تعدادی درخت مثمر و غیر‌مثمر احداث شده و در ورودی مصلا کار ساخت حرم مطهر پنج شهید گمنام ‌و سردر ورودی در حال کار است و به زودی گنبد این حرم مطهر نصب می‌‌شود.

انتهای پیام/80012/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول