اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شوشتر خبر داد

توزیع 300 تن مرغ در شوشتر/ محدودیتی در توزیع وجود ندارد

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شوشتر از توزیع 300 تن مرغ در سطح این شهرستان خبر داد و گفت: محدودیتی برای توزیع این اقلام وجود ندارد.

توزیع 300 تن مرغ در شوشتر/ محدودیتی در توزیع وجود ندارد

مسعود رجب‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار کرد: در روزهای گذشته و از ابتدای ماه مبارک رمضان در سطح شهر شوشتر 300 تن مرغ بین مردم توزیع شده است و این اقلام به وفور در بازار شوشتر یافت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه محدودیتی در توزیع مرغ وجود ندارد، افزود: در سال‌جاری هیچ محدودیتی برای توزیع این قلم خوراکی وجود ندارد و مردم مشکل خاصی برای تامین مایحتاج خود ندارند.

*تامین نیاز نذورات شب‌های قدر

رجب‌زاده تاکید کرد: در شرایط کنونی هیچ محدودیتی برای توزیع اقلامی مانند مرغ و برنج وجود ندارد و برای تامین مرغ و برنج در لیالی قدر آمادگی لازم را داریم.

وی عنوان کرد: شهرستان شوشتر در یک ماه گذشته با ازدیاد اقلام دولتی مواجه بوده و مواد خوراکی به وفور در مراکز توزیع و اصناف در دسترس قرار دارد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شوشتر گفت: شهرستان شوشتر در حال حاضر هیچ مشکلی برای تامین مواد خوراکی ندارد و برای تامین این اقلام هیچ صف و مشکلی شاهد نیستیم.

*مردم همکاری کنند

رجب‌زاده با اشاره به اینکه مردم در نظارت بر اصناف همکاری کنند، تاکید کرد: مردم باید با اصناف و اداره صنعت، معدن و تجارت برای نظارت بر مراکز توزیع و... همکاری کنند و تخلفات موجود در این بخش را به شماره 124 انتقال دهند.

انتهای پیام/72006/ح20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول