اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اردبیل:

بودجه عمرانی شهرداری متوازن و یکسان تعریف شده است

شهردار اردبیل گفت: بودجه عمرانی در بین مناطق چهارگانه شهرداری در برنامه بودجه 92 به طور متوازن و یکسان تعریف شده است.

بودجه عمرانی شهرداری متوازن و یکسان تعریف شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صدیف بدری ظهر امروز در دیدار با اهالی محله جوادیه اردبیل اظهار داشت: سیاست شورای اسلامی شهر و شهرداری اردبیل در سال گذشته و هم در سال جاری بر این استوار بوده که در بحث تخصیص بودجه و اجرای پروژه‌های عمرانی در تمامی مناطق شهر به خصوص در مناطق کم‌برخوردار شهری از حیث امکانات نگاهی متوازن داشته باشد.

وی با بیان اینکه تعریفی به نام نقاط بالا و پائین شهر در نزد ما خدمتگزاران به این مردم هیچ مفهومی ندارد، خاطرنشان کرد: در تمامی فعالیت‌های خود نیز سعی کرده‌ایم فعالیتی متوازن و عادلانه در نقاط مختلف شهر داشته باشیم.

شهردار اردبیل، دو برابر شدن بودجه عمرانی سال جاری نسبت به سال گذشته و گسترش فعالیت‌های عمرانی شهرداری در تمامی فصول را یادآور شد و اذعان داشت: اجرای جدول، فضای سبز، بهسازی و آسفالت معابر، احداث خیابان جدید در برخی نقاط و .. نشاندهنده عزم جدی مسئولان شهرداری برای ارائه خدماتی مطلوب‌تر است و هم اکنون بیش از 120 اکیپ عمرانی پیمانکاری در مناطق مختلف شهر مشغول فعالیت هستند.

بدری، تولید و پخش بیش از 120 هزار تن آسفالت تا به امروز در سال جاری در کارخانه آسفالت شهرداری را اقدامی تأثیر‌گذار در روند اجرای پروژه‌های عمرانی اعلام کرد.

این مسئول افزود: با وجود اینکه هزینه تهیه آسفالت و مصالح سنگین مورد نیاز آن و همچنین دستمزد پیمانکار در اغلب موارد بیش از 40 درصد افزایش داشته است اما امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل 20 هزار تن افزایش را در امر آسفالت ریزی معابر شاهد هستیم.

شهردار اردبیل بالا بودن میزان و حجم کار عمرانی در سطح شهر را نتیجه تعریف حجم بالای کارهای عمرانی در برنامه و بودجه سال 92 شهرداری اردبیل عنوان کرد.

بدری با اشاره به اجرای بیش از 45 کیلومتر جدول‌گذاری از ابتدای سال تاکنون در سطح شهر، بهسازی جداول و اجرای جدول مناسب در معابر شهر را اقدامی زیربنایی خواند و تصریح کرد: جدول معابر در منظر شهری به عنوان مبلمان شهری در نظر گرفته می‌شود و در زیبایی و مبلمان شهری نیز تاثیر مستقیمی دارد.

وی، وضعیت نامناسب معابر محله جوادیه در سال گذشته را یادآور شد و بیان داشت: بیشتر این مشکلات در سایه کمک و همدلی اهالی این محله توسط شهرداری اردبیل مرتفع شده است.

شهردار اردبیل متذکر شد: متاسفانه در برخی موارد به علت فرسوده بودن لوله‌های آب و نشت آب از این لوله‌ها شاهد تخریب و لاستیکی شدن زیرسازی و در نتیجه آن ترک برداشتن و افت کیفیت آسفالت کوچه‌های این محله هستیم و امیدواریم با توجه به اهمیت موضوع اداره آب و فاضلاب شهری نسبت به رفع این مشکل اقدام کند.

بدری همچنین با اشاره به معضل ورود ماشین‌آلات سنگین به داخل محدوده شهر اردبیل رفع این مشکل را در سایه همکاری تمامی نهادها و ادارات مرتبط بیان کرد.

شهردار اردبیل عنوان کرد: در هیچ یک از شهرهای بزرگ کشور شهرداری موظف به تهیه مکان پارک ماشین‌آلات سنگین در خارج از محدوده شهری نیست و عمدتاً با هماهنگی شرکت‌های حمل و نقل و ادارات مرتبط نسبت به تهیه زمین و مکانی مناسب به این منظور اقدام می‌شود و امیدوارم به زودی و با همکاری نیروی انتظامی این مشکل را نیز برطرف کنیم.

بدری در بخش دیگری از سخنان خود از معاونت خدمات شهری و همچنین مدیر منطقه 4 شهرداری اردبیل خواست تا نسبت به تجهیز پارک زنبق محله جوادیه به وسایل بازی کودکان و ست ورزشی و حل مشکلات جزئی آسفالت معابر این محله اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در پایان این دیدار نماینده مردم محله جوادیه اردبیل با قرائت متنی سایر خواسته‌ها و نیازهای ساکنین این محله را مطرح کرده و با قدردانی از خدمات گسترده شهردار اردبیل توجه بیشتر مسئولان را خواستار شد.

همچنین با اهدای یک جلد کلام‌الله مجید ریش سفیدان و معتمدین محله جوادیه از خدمات شهردار اردبیل تجلیل کردند.

انتهای پیام/62003/ذ40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول