اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتسال کشور

باروبن قزوین صدرنشین را متوقف کرد

در ادامه رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور، باروبن قزوین تیم صدرنشین مقاومت را در کرج متوقف کرد.

باروبن قزوین صدرنشین را متوقف کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در هفته هجدهم و پایانی رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور، تیم فوتسال باروبن قزوین که در سالن تختی کرج میزبان تیم مقاومت صدرنشین این مسابقات بود، صبح امروز در پایان در یک بازی جذاب موفق شد با نتیجه تساوی دو بر دو میزبان قدرتمند خود را متوقف کند و فصل را با یک امتیاز ارزشمند به پایان برساند.

تیم فوتسال باروبن قزوین که دومین فصل حضور خود را در مسابقات لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور تجربه کرد، به نوعی اگر در آغاز فصل امتیازهای حساس خانگی را مقابل رقیبان از دست نمی‌داد، به طور یقین می‌توانست در حال حاضر یکی از تیم‌های صعودکننده به مرحله پلی‌آف برای حضور در رقابت‌های لیگ دسته یک فوتسال باشگاه‌های کشور باشد.

نگاهی به نتایج کسب شده تیم باروبن در دو نیم‌فصل نخست به خوبی این نکته را ثابت می‌کند که تیم باروبن در نیم‌فصل نخست تنها توانست 9 امتیاز را به دست آورد و این در حالی بود که در نیم‌فصل دوم این مسابقات این تیم موفق شد از 27 امتیاز ممکن 17 امتیاز را از آن خود کند.

به طور حتم بهترین تصمیم کادر فنی تیم باروبن آوردن محمد باغبان صالحی مربی کهنه‌کار و باتجربه استان در رأس سرمربیگری این تیم بود؛ اتفاقی که اگر در ابتدای فصل رخ می‌داد، شاید می‌توانست موجب شود تا تیم باروبن در حال حاضر یکی از تیم‌های صعودکننده به مرحله پلی‌آف رقابت‌های لیگ دسته یک فوتسال باشگاه‌های کشور شود.

بازیکنان تیم باروبن در نیم‌فصل دوم نتایج خوبی را مقابل رقیبان خود بر جای گذاشتند؛ به طوری که شاگردان باغبان صالحی در بیشتر این دیدارها مقابل تیم‌های مدعی و قدرتمند موفق شدند به برتری دست پیدا کنند یا دست کم از آنان امتیاز بگیرند.

کسب دو امتیاز ارزشمند مقابل تیم صدرنشین و قهرمان مقاومت البرز و پیروزی مقابل تیم‌های قدرتمند شهرداری رشت و کات شاهرود از نتایج مهمی بود که بازیکنان تیم باروبن موفق شدند مقابل رقیبان از خود بر جای بگذارند تا ثابت کنند که اگر در آغاز فصل آرامش و دقت کافی را داشتند، می‌توانستند حالا عنوان قهرمانی و حتی نایب‌قهرمانی رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور را از آن خود کنند.

پرونده رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور در حالی بسته شد که تیم باروبن قزوین با کسب 26 امتیاز پس از تیم‌های مقاومت البرز، کات شاهرود، شهید فرجی و پولادگسترش بروجرد در نهایت عنوان پنجمی این مسابقات را به خود اختصاص داد.

انتهای پیام/77004/ز40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول