اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه چرام:

نماز جمعه مظهر اتحاد و همدلی و خنثی‌کننده توطئه دشمنان است

امام جمعه چرام گفت: نماز جمعه مظهر اتحاد و همدلی و خنثی‌کننده توطئه دشمنان است.

نماز جمعه مظهر اتحاد و همدلی و خنثی‌کننده توطئه دشمنان است

حجت‌الاسلام جعفر طزری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چرام با بیان این‌که در آستانه شب‌های با فضیلت قدر و سالروز ضربت خوردن حضرت علی (ع) هستیم، ضمن تسلیت به مناسبت شهادت مولا علی (ع) همگان را به درک این شب‌های عظیم دعوت کرد و اظهار داشت: انسان گرچه محدود است و کمالات نامحدود لیکن می‌توان با درک این شب‌های عزیز کمالات بسیاری را به دست آورد و به مقام قرب الهی رسید بنابراین باید اهتمام بیشتر در درک این شب‌ها داشت.

وی در ادامه نماز جمعه را مظهر اتحاد و همدلی و خنثی کننده توطئه دشمنان دانست و گفت: نماز جمعه یکی از بزرگ‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است که تاکنون منشا اثرات و برکات فراوانی برای نظام و انقلاب ما بوده است.

طزری با تاکید بر این‌که در سایه نماز جمعه اتحاد و همدلی به‌وجود می‌آید، عنوان کرد: وقتی انسان به صفوف فشرده نماز جمعه می‌نگرد از همه اقشار و سلایق حزبی در آن مشاهد می‌کند.

این مسئول مذهبی در چرام خاطرنشان کرد: دشمنان همواره سعی کرده‌اند تا از جهالت مردم استفاده کنند و به نظام آسیب برسانند اما آنچه که باعث شده این توطئه‌ها بی‌اثر و خنثی شود آگاهی‌دهی خطیب نماز جمعه است.

وی متذکر شد: همچنین نماز جمعه اعتقاد و باورهای دینی مردم را به وسیله خطبه اول تقویت می‌کند و از آنجا که امام جمعه منصوب از طرف ولایت‌فقیه است در اصل حضور در نماز جمعه پیوند مردم با ولایت را هر هفته تجدید و مستحکم‌تر می‌کند.

انتهای پیام/82002/م20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول