اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شبانکاره تاکید کرد

نامگذاری چاه‌های نفت شبانکاره به نام شهدای این شهر

رئیس شورای اسلامی شبانکاره بر لزوم نامگذاری چاه‌های نفت شبانکاره به نام شهدای این شهر تاکید کرد.

نامگذاری چاه‌های نفت شبانکاره به نام شهدای این شهر

به گزارش خبرگزاری فارس از شبانکاره، محمد گلپایگانی صبح امروز در نشست مسئولان شبانکاره با نماینده دشتستان در مجلس اظهار داشت: شبانکاره از مناطق مهم در حوزه کشاورزی استان است و توجه به زیرساخت‌های این منطقه اهمیت زیادی دارد.

وی افزود: همکاری مسئولان و متولیان امر در رسیدگی به مشکلات مردم امری مهم است که باید مورد توجه بیشتر قرار گیرد.

رئیس شورای اسلامی شبانکاره خاطرنشان کرد: افزایش قیمت خرید تضمینی گندم توسط جهاد کشاورزی نسبت به سال‌های گذشته از مهم‌ترین خواسته‌های مردمی است که امیدوار هستیم مورد توجه قرار گیرد.

گلپایگانی تصریح کرد: توجه بیشتر به امر ورزش و احداث و تجهیز سالن‌های ورزشی و تفریحی جوانان نیز از جمله خواسته‌های مهم مردمی در این بخش است.

وی بر لزوم نامگذاری چاه‌های نفت شبانکاره به نام شهدای این شهر تاکید کرد و ابراز داشت: امیدوار هستیم این مهم مورد توجه قرار گیرد.

رئیس شورای اسلامی شبانکاره گفت: تکمیل و تجهیز اردوگاه دانش‌آموزی آموزش و پرورش، افزایش گشت‌های امنیتی در سطح شهر به دلیل بالا رفتن تعداد سرقت اموال عمومی و شخصی و مشکلاتی که در اثر حفاری و تاخیر در گازرسانی به محلات شهر برای شهروندان بوجود آمده نیز از جمله خواسته‌های مردم این بخش است.

گلپایگانی بیان کرد: اخذ هزینه کارشناسی بالا از مالکان اراضی کشاورزی توسط اداره آبیاری و بالا بودن حق انشعاب، امتیاز و اشتراک آب کشاورزان در مسیر کانال‌های فرعی سد رئیسعلی دلواری نیز از معضلات مردم است که باید رسیدگی شود.

وی اضافه کرد: مشخص نبودن وضعیت مالکیت اراضی مسکونی و کشاورزی برخی از شهروندان نیز از مطالبات مهم مردم است که انتظار داریم مورد عنایت مسئولان قرار گیرد.

انتهای پیام/2452/س30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول