اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر خوی خواستار شد

بازگشایی سینماهای تعطیل خوی

عضو شورای شهر خوی خواستار بازگشایی سینماهای تعطیل خوی شد.

بازگشایی سینماهای تعطیل خوی

سجاد چهره آرا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خوی ، با اشاره به فرا رسیدن فصل تابستان و استفاده مردم از پارک‌ها و فضای باز برای استراحت و تفریح،‌اظهار داشت: هدف از ایجاد پارک ملت خوی استفاده مردم از این پارک است، با توجه به اینکه برقراری امنیت برای خانواده‌ها در این پارک مورد توجه شورای شهر خوی قرار گرفت که با نیروی انتظامی شهرستان در این خصوص تعامل شده است.

چهره آرا پارک ملت را یکی از ظرفیت‌های گردشگری و تفریحی خوی عنوان کرده و افزود: برای ایجاد زمینه‌های رفاهی بیشتر و ساماندهی نواقص این پارک، طرح ایجاد و اصلاح پارکینگ ویژه این پارک توسط کارشناسان و مسئول فضای سبز خدمات شهری تدوین می‌شود.

وی تاکید کرد: رفع مشکل تردد شهروندان در ورودی پارک و افزایش روشنایی در تمام بخش‌های پارک ملت جهت بهره‌مندی بیشتر شهروندان از این پارک به تصویب رسید.

چهره آرا تعطیلی سینماهای خوی را معضل بزرگی در حوزه فرهنگ و هنر شهرستان بیان کرده و گفت: عدم مدیریت صحیح سینماهای خوی، آنها را به تعطیلی کشانده است.

وی افزود: با حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی استان در راستای پیگیری مصوبات قبلی مبنی بر مشارکت در هزینه بازسازی سینما انقلاب خوی در مرحله اول مکاتبه می‌شود.

انتهای پیام/61009/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول