اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اول رئیس جمهور در فرودگاه سنندج:

کردستان حق ویژه‌ای بر گردن من دارد

معاون اول رئیس جمهور گفت: کردستان حق ویژه‌ای بر گردن من دارد و من نیز علاقه وافری به مردم این دیار دارم.

کردستان حق ویژه‌ای بر گردن من دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمدرضا رحیمی بعد از ظهر امروز در فرودگاه سنندج در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مصمم هستیم در طول این مدت از زمان باقیمانده دولت کارهایی نیمه تمام در استان کردستان را به سرانجام برسانیم.

وی هدف از سفر خود به استان کردستان را علاوه بر افتتاح چندین طرح عمرانی، درمانی، تولیدی و خدماتی، جمع‌بندی سفرهای قبلی دولت به استان عنوان کرد.

معاون اول رئیس جمهور تصریح کرد: این سفر باید اردیبهشت ماه امسال انجام می‌شد اما با توجه به سفرهای زیاد با تاخیر امروز محقق شده است.

رحیمی در پایان اضافه کرد: تصمیم گرفته بودم که آخرین سفر کاری را به کردستان انجام دهم اما گویا قرار است بعد از این سفر به آذربایجان سفر کنم.

گفتنی است؛ بهره‌برداری از 4 هزار واحد مسکن مهر، افتتاح پروژه بهسازی 62 کیلومتر راه در کردستان، افتتاح پروژه احداث 12 کیلومتر راه بین شهری و روستایی، افتتاح سد سیازاغ دیواندره، فاز اول کمربندی آبیدر سنندج به طول 1/3 کیلومتر، 2 طرح تولیدی در دهگلان، مجتمع فرهنگی ورزشی ایثار در سنندج، دو مرکز پزشکی، اورژانس و درمانگاه بیمارستان 32 تختخوابی سروآباد و 60 کیلومتر از بزرگراه سنندج ـ همدان از دیگر پروژه‌هایی است که همزمان با سفر دور روزه رحیمی به کردستان مورد بهره‌برداری قرار می گیرد.

انتهای پیام/79002/ت20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول