اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آذربایجان‌شرقی:

برخی جایگاه‌های سی.ان.جی در تبریز فاقد توجیه اقتصادی است

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آذربایجان‌شرقی گفت: متاسفانه در برخی نقاط تبریز، جایگاه‌هایی تعبیه شده است که فاقد توجیه اقتصادی بوده و همین امر باعث به حاشیه رفتن جایگاه و بروز مشکلات اقتصادی برای جایگاه‌داران شده است.

برخی جایگاه‌های سی.ان.جی در تبریز فاقد توجیه اقتصادی است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، علی مراد ظهر امروز در نشست بررسی مشکلات جایگاه‌های سوخت CNG، با بیان اینکه هم‌اکنون از مجموع 29 جایگاه موجود در شهر تبریز، 22 جایگاه فعال است، افزود: با توجه به تحریم‌های اعمال شده از سوی غرب و عدم واردات تجهیزات لازم و همچنین اتمام سهمیه اعطایی دولت به وزارت نفت، طرح راه‌اندازی 50 جایگاه پیش‌بینی شده برای استان آذربایجان‌شرقی، فعلا متوقف شده است.

وی با تاکید بر توزیع متناسب جایگاه‌های سوخت خاطرنشان کرد: متاسفانه در برخی نقاط شهر تبریز، جایگاه‌هایی تعبیه شده است که فاقد توجیه اقتصادی بوده و همین امر باعث به حاشیه رفتن جایگاه و بروز مشکلات اقتصادی برای جایگاه‌داران شده است.

مراد در عین حال تاکید کرد: پیگیر دریافت جایگاه‌های جدید هستیم و در این راستا، درخواست خود را برای پیش‌بینی 15 جایگاه در شهر تبریز اعلام کرده‌ایم.

این مقام مسئول اظهار داشت: هم‌‌اکنون دو جایگاه در نقاط مختلف شهر تبریز در حال راه‌اندازی است که تا آخر مرداد ماه به بهره‌برداری خواهد رسید.

در این نشست مقرر شد افزایش میزان کارمزد جایگاه‌داران استان آذربایجان‌شرقی، توسط نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و همچنین استانداری آذربایجان‌شرقی پیگیری شود.

تقسیط بدهی جایگاه‌داران به شرکت ملی گاز و همچنین هماهنگی با اداره کل امور مالیاتی استان آذربایجان‌شرقی جهت تخفیف مالیاتی به جایگاه‌داران، از دیگر موضوعات این نشست بود.

انتهای پیام/60002/ق20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول