اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پاسخ به فارس مطرح شد

ناگفته‌های پژمان از آخرین روزهای حضورش در شهرداری مشهد

شهردار مشهد در پاسخ به فارس از ناگفته‌های خود در آخرین روزهای حضورش در شهرداری و بی‌تمایلی وی برای گرفتن مجدد این تصدی گفت.

ناگفته‌های پژمان از آخرین روزهای حضورش در شهرداری مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سیدمحمد پژمان صبح امروز در حاشیه بازدید از هشتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد در پاسخ به خبرنگار فارس مبنی بر احتمال شهردار شدن مجدد وی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: من در حدی که اختیار خود را دارم و حساب و کتاب می‌کنم، هیچ‌وقت از خدمت به مردم فرار نکردم و هیچ‌گاه خسته نشدم امروز هم با نشاط‌‌تر و با انرژی‌تر از روز نخست انگیزه کار دارم.

شهردار مشهد با تاکید بر اینکه ادامه دادن در سمت شهردار نه به خیر وی و نه به خیر شهرداری است، گفت: اگر این وظیفه را بر دوشم نگذارند سپاسگزارم.

وی ادامه داد: در دوران مدیریتی همواره از خود انتظار خلاقیت، نوآوری، نشاط و تحول داریم و هنگامی که دوره‌های مدیریت از هفت و هشت سال عبور می‌کند از این نشاط و خلاقیت کاسته شده و توقع ما را برآورده نمی‌کند.

پژمان یادآور شد: در حال حاضر بسیاری از موضوعات شهری در مشهد نظام‌مند شده و روال طبیعی خود را دارد؛ این مسئله از حیث روتین شدنش برای من دشوار است.

این مقام مسئول با اذعان اینکه من برای کارها و مدیریت سخت ساخته شده‌ام، گفت: وقتی چیزی به روتین می‌رسد روحیه من جوابگو نیست.

به گفته پژمان امور شهری مشهد نظام‌مند بوده و شهردار آینده فقط باید این اسب زین کرده را درست هدایت کند.

انتهای پیام/70023/ق20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول