اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل انجمن ایتام استان قم تاکید کرد

تشکیل اتاق فکر فعالیت‌های خیریه در قم

مدیرعامل انجمن ایتام استان قم گفت: برای سامان‌دهی کمک‌رسانی خیرین باید اتاق فکری در قم ایجاد شود وگرنه اینگونه اقدامات تنها به صورت مقطعی صورت خواهند گرفت.

تشکیل اتاق فکر فعالیت‌های خیریه در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام محمد لاجوردی در نشست فعالان اقتصادی استان قم که پنجشنبه شب با هدف کمک به ایتام در مجتمع وتوس قم برگزار شده بود اظهار کرد: برای سامان‌دهی به کمک‌رسانی خیرین باید اتاق فکری در قم ایجاد شود.

وی افزود: رفع همیشگی دغدغه‌های افراد نیازمند باید در اولویت برنامه‌ها قرار گیرد تا بدون فعالیت‌های فصلی و مقطعی شاهد حل این مشکل باشیم.

مدیرعامل انجمن ایتام استان قم با بیان اینکه فعالان اقتصادی، مسئولان اجرایی، شهردار و نمایندگان بیوت مراجع تقلید می‌توانند در این اتاق فکر عضویت داشته باشند گفت: آنگاه مردم هم با اعتماد بیشتری کمک‌های خود را در اختیار آنها قرار خواهند داد.

وی ادامه داد: یکی از وظایف اتاق فکر پیشنهادی، رفع مشکلات قانونی و اجرایی برای کمک‌رسانی بهتر به محرومان است؛ در حال حاضر بروکراسی‌ پیچیده اداری گاهی اوقات روند کمک‌رسانی را با مشکل مواجه می‌کند زیرا بارها برخی سرمایه‌گذاران را برای فعالیت‌های خیریه به قم دعوت‌ کرده‌ایم اما هیچ کس پاسخگوی آنها نبوده است.

لاجوردی با اشاره به کمک‌های اخیر برخی خیرین به انجمن ایتام استان قم عنوان داشت: تالار طوس طی چند ماه اخیر به ملکیت این انجمن درآمده و می‌تواند زمینه خوبی برای فعالیت‌های آتی باشد.

انتهای پیام/78004/ق20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول