اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی استان قم خبر داد

بهره‌برداری کامل از بیمارستان امام رضا (ع) تا 5 ماه آینده

مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی استان قم گفت: بیمارستان 120 تختخوابی امام رضا (ع) که در پنج فاز آماده شده تا پنج ماه آینده به صورت رسمی آغاز به کار خواهد کرد.

بهره‌برداری کامل از بیمارستان امام رضا (ع) تا 5 ماه آینده

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، داوود علی‌محمدی امروز در مراسم بهره‌برداری رسمی از بیمارستان 120 تختخوابی امام رضا (ع) با اشاره به شروع به کار این بیمارستان یک ماه پیش از افتتاح رسمی اظهار کرد: در این پروسه زمانی 100 عمل جراحی گوناگون توسط پزشکان متخصص با موفقیت انجام رسید و 172 بیمار نیز بستری شده و خدمات لازم را دریافت کردند.

وی با اشاره به گمانه‌زنی‌هایی که مدیران در سراسر کشور نسبت به قم دارند بیان داشت: تمام مدیران بر این تصور هستند که بیشترین بودجه‌های ملی و امکانات برای این استان است و تنها کسی متوجه محرومیت شدید استان قم می‌شود که در این استان لباس خدمت بپوشد.

مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی استان قم با تبیین مقایسه‌ای بخش مدیریت درمان استان قم با استان مرکزی تصریح کرد: سال گذشته در حالی که این استان در بخش درمانی سه درمانگاه بیشتر نداشت ولی استان مرکزی به سه بیمارستان و 10 مرکز درمانی و چند مرکز خدمات سرپایی مجهز بود.

وی استان قم را از لحاظ سیاسی استراتژیک‌ترین استان کشور دانست و گفت: با وجود اینکه قم شاهراه تردد 17 استان کشور است ولی از نظر بودجه در سازمان تامین اجتماعی و خدمات درمانی رتبه آخر را به خود اختصاص داده است.

علی‌محمدی با اشاره به فضای علمی و پزشکی استان قم اضافه کرد: در چند سال گذشته اتفاقات مبارکی در بخش علمی قم رخ داد و موجب شد در زمینه پزشکی استان قم بتواند رتبه‌های برتر را به خود اختصاص دهد.

وی با بیان اینکه استان قم در زمینه‌های گوناگون دارای محرومیت فراوانی است تصریح کرد: فرهیختگی و نجابت مردم استان قم موجب شده است کسی متوجه محرومیت مراکز درمانی در این استان نشود.

مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی استان قم،‌ طولانی شدن پروسه زمان احداث بیمارستان تامین اجتماعی را مورد توجه قرار داد و گفت: مشکلات ریالی و زیرساختی از مهم‌ترین دلایلی بود که افتتاح این پروژه را به تعویق انداخت.

وی با اشاره به حمایت‌های استانداری از احداث این پروژه بیان داشت: حمایت‌های مضاعف مجموعه استانداری موجب شد که بتوانیم این پروژه را به پایان برسانیم.

علی‌محمدی با بیان اینکه 60 درصد تجهیزات بیمارستان امام رضا (ع) تهیه شده است گفت: فاز اول این بیمارستان در بخش‌های بستری مردان، زنان، کودکان، اتاق عمل و بخش‌های مراقبت ویژه افتتاح شده است.

وی تصریح کرد: این بیمارستان در پنج فاز پیش‌بینی شده است که در صورت اجرایی شدن دستورات رئیس جمهور تا پنج ماه و در غیر این صورت تمام فازهای بیمارستان ظرف دو سال آینده به صورت رسمی افتتاح خواهد شد.

مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی استان قم در بخش پایانی سخنان خویش خاطرنشان کرد: مدیریت درمان در سازمان تامین اجتماعی دارای دو ویژگی خدمت به محرومان و خدمت در زمینه سلامت است که این دو مهم در کنار هم بسیار زیبنده است.

انتهای پیام/78005/ح40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول