اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قصرشیرین در خانه ملت:

عملیات مرصاد سقوط منافقین را رقم زد

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلان‌غرب در خانه ملت گفت: آغاز و پایان دفاع مقدس در استان کرمانشاه رقم خورد و عملیات غرورآفرین مرصاد به‌معنای پایان افتخارآمیز دفاع مقدس و سقوط جاویدان منافقین بود.

عملیات مرصاد سقوط منافقین را رقم زد

فتح‌الله حسینی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: 5 مرداد، سالروز عملیات غرورآفرین مرصاد هیچ‌گاه از ذهن و تاریخ مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی پاک نخواهد شد.

حسینی عملیات مرصاد را تجلی عشق و ایثار، جوان‌مردی، ولایت‌مداری و ایستادگی رزمندگان اسلام در مقابل نفاق بیان کرد.

وی خاطر نشان کرد: منافقین با تحلیل نادرست از وضعیت داخلی ایران اسلامی، گمان می‌کردند مردم از جنگ خسته شده‌اند و با ورود به ایران با استقبال مردم روبه‌رو می‌شوند، اما مردم نشان دادند دست هر خائن و متجاوزی را قطع خواهند کرد و با اطاعت از فرامین ولی فقیه از آرمان‌های انقلاب، امام (ره) و شهدا دفاع خواهند کرد.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلان‌غرب در مجلس شورای اسلامی گفت: منافقین با حمایت دنیای استکبار مرتکب حماقت حمله به ایران شدند و با ورود به ایران دست به پلیدترین و وحشیانه‌ترین اقدامات زدند.

حسینی با اشاره به تحمل سختی‌ها توسط مردم مناطق غربی استان کرمانشاه در حمله منافقین، عنوان کرد: زجری که مردم این مناطق از ددمنشی و اقدامات ضدانسانی منافقین کشیدند، بیش از مشقت‌هایی بود که در هشت سال دفاع مقدس متحمل شدند.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلان‌غرب در مجلس شورای اسلامی تنگه مرصاد (چهارزبر) را محل فرود آمدن عذاب الهی بر سر منافقین عنوان کرد و گفت: رزمندگان اسلام در این نقطه جانانه در مقابل نفاق ایستادند و هوانیروز قهرمان، ستون منافقین را که گرازوار پشت سر هم حرکت می‌کردند تار و مار کرد.

حسینی اعلام کرد: عملیات غرورآفرین مرصاد به‌معنای پایان افتخارآمیز هشت سال دفاع مقدس و سقوط جاویدان منافقین بود و این برگ زرین بر افتخارات این مملکت افزوده شد و همیشه یادآور حماسه و ایثار فرزندان برومند ایران اسلامی خواهد بود.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلان‌غرب در خانه ملت گفت: آغاز و پایان دفاع مقدس در استان کرمانشاه رقم خورد و مردم این دیار امتحان خود را در ولایت‌مداری و دفاع از انقلاب به‌خوبی پس داده‌اند و این افتخار بزرگی است که همیشه برای مردم این استان باقی خواهد ماند.

انتهای پیام/2700/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول