اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت سالروز شهادت امیر مؤمنان(ع)

ماه و محراب از رادیو معارف پخش می‌شود

مدیر طرح و ارزیابی رادیو معارف از پخش برنامه ماه و محراب از این رسانه به مناسبت سالروز شهادت امیر مؤمنان(ع) خبر داد.

ماه و محراب از رادیو معارف پخش می‌شود

 حجت‌الاسلام خدابخش عظیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به پخش برنامه‌های شب قدر از رادیو معارف اظهار کرد: برنامه فیض حضور از جمله برنامه‌های‌ شب قدر است که از ساعت 22 و 30 دقیقه تا سه بامداد از رادیو معارف همراه سخنرانی حرم حضرت معصومه(س) پخش می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: دعای جوشن کبیر، مجیر و افتتاح در این شب‌ها قرائت می‌شود و علاوه بر این مباحثی مانند ارزش شب قدر و آداب نیایش با خدا با حضور کارشناسان مطرح می‌شود.

مدیر طرح و ارزیابی رادیو معارف از تولید برنامه آینه ویژه شهادت امیر مومنان(ع) خبر داد و افزود: این برنامه از ساعت هشت و 30 دقیقه تا 9 پخش می‌شود که به شرح القاب و اوصاف حضرت امیر مؤمنان(ع) به ویژه القاب و اوصاف امام علی(ع) از سوی نبی مکرم اسلام(ص) می‌پردازد.

وی خاطرنشان کرد: امیر مومنان(ع)، فاروق، صدیق و ابوتراب از جمله صفات امام علی(ع) است که در برنامه آینه مطرح می‌شود.

عظیمی عنوان داشت: ماه و محراب از ویژه برنامه‌های دیگر شهادت امام علی(ع) بوده که روزهای 19، 20 و 21 رمضان از رادیو معارف پخش می‌شود.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه فضای حزن و ماتم در شب‌های قدر حکمفرماست برنامه ماه و محراب به صورت زنده روزهای 19 و 20 رمضان از ساعت 9 تا 10 و بیست و یکم رمضان از ساعت 9 تا 12 به روی آنتن می‌رود.

مدیر طرح و ارزیابی رادیو معارف عنوان داشت: بیان ویژگی‌های امیرمومنان(ع)، سیره سیاسی حضرت، مشکلات فراروی حکومت امام علی(ع) و مشکلاتی که حضرت در مسیر اجرای عدالت داشتند در این برنامه بررسی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در نهایت نگاه گمراه‌کننده خوارج مطرح خواهد شد و سپس نگاه فرقه‌شناسی و جامعه‌شناسی بر آنها بررسی می‌شود.

عظیمی عنوان داشت: با توجه به اینکه سال حماسه سیاسی است در نظر داریم سیره سیاسی امام علی(ع) را به عنوان الگوی سیاسی برای حکام، مردم و مسلمانان در برنامه‌ها بیان کنیم.

انتهای پیام/78003/ی30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول