اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در حال حاضر قرار دارند

300 نفر مددجو اصفهانی تحت پوشش بنیاد خیریه دست‌های مهربان

مدیر شعبه بنیاد خیریه دست‌های مهربان در اصفهان گفت: این بنیاد خیریه با بیش از سه هزار مددجو در حال حاضر حدود 300 نفر از مددجویان را تحت پوشش قرار داده است.

300 نفر مددجو اصفهانی تحت پوشش بنیاد خیریه دست‌های مهربان

فاطمه جهانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در مورد مهمترین فعالیت‌های بنیاد خیریه دست‌های مهربان اظهار کرد: بنیاد خیریه دست‌های مهربان از سال 86 در تهران تاسیس شده و فعالیت خود را با تمرکز بر حمایت و توانمندسازی زنان و کودکان بی‌سرپرست و بد سرپرست آغاز کرده است.

وی با اشاره به اینکه این بنیاد خیریه سازمانی غیردولتی، غیر سیاسی، مستقل و مردم نهاد است، تصریح کرد: این بنیاد با دریافت نشان استاندارد بین المللی NGO Benchmarking از شرکت SGS به عنوان معتبرترین نشان کیفیت سازمان‌های غیردولتی، نشانی از عملکرد شفاف و فعالیت‌های مؤثر این بنیاد خیریه در سطح بین‌المللی است.

مدیر شعبه بنیاد خیریه دست‌های مهربان در اصفهان ادامه داد: در حال حاضر حدود 850 خانواده در ایران تحت پوشش این بنیاد قرار دارند که از این تعداد حدود یک صد خانوار در اصفهان و چیزی حدود 300 نفر را تنها در شهر اصفهان جز این افراد هستند.

وی هدف محرومیت‌زدایی از روستاها در تاسیس شعب در سایر شهرها دانست و  بیان کرد: پس از تهران نخستین شعبه نیمه اول سال گذشته در استان البرز و در آذر ماه نیز دومین شعبه در اصفهان و نیمه نخست سال جاری نیز شعبه‌ای در آذربایجان شرقی با پذیرش مددجو کار خود را آغاز کرده است.

جهانی اضافه کرد: مردم خیر اصفهان با همکاری بسیار خوب بار دیگر خونگرمی خود را نشان دادند و در حال حاضر که این خیریه تنها در شهر اصفهان فعال است حدود سه هزار حامی به این مجموعه کمک می‌کنند.

وی تاکید کرد: بنیاد خیریه دست‌های مهربان که قصد گشودن گره‌ای از مشکلات این قشر از جامعه را به عهده گرفته همیشه شعار«حفظ کرامت انسانی» را سرلوحه کارهای خود قرار داده است.

مدیر شعبه بنیاد خیریه دست‌های مهربان در اصفهان با اشاره به اینکه برحسب نیاز، خانواده‌ها شناسایی و با توجه به شعار حفظ کرامت انسانی تحقیقات انجام می‌شود، ادامه داد: اعطای جهیزیه و تسهیلات ازدواج، کمک هزینه‌های تحصیلی و آموزشی، پرداخت وام‌های خوداشتغالی و فراهم‌سازی زمینه‌های اشتغال مددجویان و حمایت خاص از بیماران خاص و یا دارای معلولیت و توزیع بسته‌های غذایی از جمله خدماتی است که توسط این بنیاد خیریه انجام می‌گیرد.

وی افزود: برگزاری اردوهای یک روزه در چندین نوبت و دستیابی به حس همدردی میان مددجویان در این سفرها از نکاتی است که مددجویان به آنها دست پیدا می‌کنند.

جهانی که لطف خدا و دلسوزی کارکنان این بنیاد را عاملی در موفقیت این خیریه تا کنون دانست، اضافه کرد: در تمامی مراحل از تحقیق تا توزیع بسته‌های غذایی و سفرهای زیارتی مددجویان حفظ کرامت انسانی در نظر گرفته می‌شود.

انتهای پیام/63007/ق30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول