اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

روز جمعه صورت می‌گیرد

اعزام محمدی و امجد به مسابقات بیس‌بال کاپ تفلیس

دو بیس‌بالیست قمی در ترکیب تیم ملی بیس‌بال کشورمان روز جمعه راهی رقابت‌های برون مرزی در کشور گرجستان می‌شوند.

اعزام محمدی و امجد به مسابقات بیس‌بال کاپ تفلیس

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آخرین اعزام بیس‌بالیست‌های کشورمان به رقابت‌های غرب آسیا در فروردین ماه سال 1391 بود و طی آن مردان بیس‌بالیست کشورمان توانستند در رقابت با تیم‌های مطرح پاکستان و سریلانکا به مقام سوم دست یابند.

حالا بیس‌بالیست‌های کشورمان تمرینات بسیار زیاد و سختی را به منظور شرکت در رقابت‌های رنکینگ بیس‌بال کاپ در کشور گرجستان پشت سر گذاشته‌اند و امیدوارند که در این مسابقات بتوانند حتی عنوانی بهتر از دوره گذشته به دست بیاورند.

به همین منظور ملی پوشان بیس‌بال کشورمان روز جمعه چهارم مرداد ماه به کشور گرجستان میزبان برگزاری این دوره از رقابت‌ها اعزام می‌شوند در حالی که در ترکیب تیم ملی بیس بال دو بیس‌بالیست قمی نیز حضور دارند و در این پیکارها شرکت می‌کنند.

مجید محمدی یکی از بیس‌بالیست‌های قمی اعزامی به این رقابت‌ها است و برای نخستین بار همراه با تیم ملی بیس‌بال راهی رقابت‌های برون مرزی می‌شود اما ابوالفضل امجد در مسابقات قهرمانی غرب آسیا عضو تیم ملی بوده و مقام سوم را همراه با این تیم کسب کرده است.

حالا با حضور دو بیس‌بالیست قمی تیم ملی بیس‌بال کشورمان در روز جمعه چهارم مردادماه در حالی راهی تفلیس مرکز گرجستان می‌شود که باید سه بازی در مسابقات رنکینگ بیس‌بال کاپ تفلیس با این تیم اروپایی داشته باشد.

رقابت مردان بیس‌بالیست قمی با حریف خود در روزهای پنجم، هفتم و نهم مرداد ماه در شهر تفلیس برگزار خواهد شد و انجمن بیس‌بال و سافت‌بال کشورمان نفرات اعزامی به گرجستان را از پنج استان فعال در بیس‌بال کشور انتخاب کرد.

بر همین اساس مهرداد حاجیان از تهران به عنوان سرمربی، سید علی امامزاده از بوشهر و مهدی بهرامپور از کرمان به عنوان مربی و همایون همتی به عنوان سرپرست اعضای کادر فنی و سرپرستی تیم اعزامی به کشور گرجستان هستند.

جلیل چنگیزی از سمنان، مجید محمدی و ابوالفضل امجد از قم، شهرام ملکی از کرمان، علیرضا حسنی از کرمان، سعید باطنی از اصفهان، رضا شبانی، حسام عارف‌زاده و یاسین شریفی از بوشهر، کیوان رانا، مجید پاشوی، محمد طرفه‌نژاد و احمد رانگا از تهران، عادل مشیریان از خراسان رضوی، ابوالقاسم وفایی‌نژاد از سمنان و رامین احمدی راسته‌کناری از گیلان ملی پوشان ایرانی حاضر در این رقابت‌ها هستند.

همچنین حمیدرضا مایلی، محسن احمدی، عبدالرضا مایلی، محمد حسین شاه محمودی و امین صابر ماهانی داوران ایرانی در این رقابت‌ها هستند و این تیم را کیوان صفاییان دبیر انجمن بیس‌بال و سافت‌بال کشورمان به عنوان مدیر همراهی می‌کند.

انتهای پیام/78002/ک30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول