اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کسب 3 پیروزی مقابل مدعیان قهرمانی

بیس‌بالیست‌های قم قهرمان لیگ بیس بال کشور شدند

بیس‌بالیست‌های قمی با عملکردی خیره کننده و فراتر از انتظار و عبور از سد رقبای مدعی خود قهرمان لیگ بیس‌بال باشگاه‌های کشور شدند.

بیس‌بالیست‌های قم قهرمان لیگ بیس بال کشور شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مسابقات لیگ بیس‌بال باشگاه‌های کشور امسال با برنامه‌ریزی انجمن بیس‌بال فدراسیون انجمن‌های ورزشی کشورمان در دو گروه به انجام می‌رسد و تیم‌های مدعی قهرمانی بازی‌های خود را به شکل دوره‌ای برگزار می‌کنند.

گروه اول این رقابت‌ها ملقب به گروه شمال است که در آن تیم‌های بیس‌بال هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم، فولاد شهر سمنان، هیئت خراسان رضوی و آذرخش تهران حضور دارند، ضمن اینکه چهار تیم نیز در گروه دوم با یکدیگر پیکار خواهند کرد.

بیس‌بال از جمله رشته‌های ورزشی زیر مجموعه فدراسیون انجمن‌های ورزشی کشورمان است که در قالب یک انجمن فعالیت می‌کند و در عرصه میادین داخلی و برون مرزی فعالیت‌های چشمگیری توسط این انجمن صورت می‌گیرد و مسابقات آن به صورت منظم در قالب لیگ و قهرمانی کشور به انجام می‌رسد.

بر اساس برنامه‌ریزی انجمن بیس‌بال فدراسیون انجمن‌های ورزشی کشور، رقابت‌های دور رفت از بازی‌های گروه شمال فصل جدید لیگ بیس‌بال باشگاه‌های کشور که در آن تیم هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم نیز حضور دارد، به مدت چهار روز به انجام رسید و با قهرمانی تیم قم پایان یافت.

بیس‌بالیست‌های قمی با ترکیبی از بهترین‌های حال حاضر این رشته ورزشی و کادر فنی بومی راهی رقابت‌های لیگ بیس‌بال باشگاه‌های کشور شدند و در گروه شمال با عملکردی خیره کننده موفق به عبور از سد تمام حریفان و کسب عنوان قهرمانی نیم فصل شدند.

دیدارهای دور رفت گروه شمال لیگ بیس‌بال باشگاه‌های کشور به میزبانی انجمن بیس بال هیئت انجمن‌های ورزشی استان خراسان رضوی و در مجموعه ورزشی آبفا شهر مشهد مقدس به انجام رسید و تیم هیئت قم عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد.

مردان بیس‌بالیست قم در این رقابت‌ها ابتدا موفق به شکست تیم میزبان یعنی هیئت خراسان رضوی شدند و در دومین دیدار نیز با اقتدار از سد تیم بیس‌بال مردان آذرخش تهران گذشتند تا در دو دیدار متوالی شگفتی‌ساز شوند و مدعی قهرمانی لقب بگیرند.

در حضور تیم‌های مدعی حاضر در این گروه شاید کمتر کسی تصور قهرمانی تیم هیئت قم در نیم فصل رقابت‌های گروه شمال را داشت اما مردان بیس‌بالیست قم در سومین دیدار نیز با حساب 14 بر چهار بر تیم فولاد شهر سمنان غلبه کردند و با سه پیروزی متوالی به مقام قهرمانی دور رفت دست یافتند.

مسابقات دور رفت از فصل جاری لیگ بیس بال باشگاه‌های کشور در حالی با قهرمانی تیم هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم به پایان رسید که دیدارهای دور برگشت در شهریور ماه سال جاری به میزبانی تهران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/78002/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول