اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

اجرای طرح پزشک مساجد در ساری

مسئول بسیج جامعه پزشکان شهرستان ساری از استقبال مستندسازان شبکه یک سیما از طرح ویزیت رایگان پزشکان در مساجد شهرستان ساری خبر داد.

اجرای طرح پزشک مساجد در ساری

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، ماه مبارک رمضان که از راه می‌رسد به همراهش خیر و برکت را نیز می‌آورد.

هر مسلمان روزه‌دار تلاش دارد که از فرصتی که خدا در اختیارش قرار داده است برای توشه آخرتش دانه‌ای بچیند و از قافله دلدادگان کوی دوست عقب نماند.

اطعام‌دهی، کمک به یتیمان، شرکت در طرح اکرام ایتام، حضور در مراکز نگهداری از سالمندان، کمک به انجمن‌های خیریه، اهدای خون و نیز با پرداخت زکات فطره ماه میهمانی خدا به پایان می‌رسد.

اما امسال بسیج جامعه پزشکی شهرستان ساری با طرح نو که مورد توجه مسئولان رسانه‌ها نیز قرار گرفت، با بهره‌گیری از پزشکان مجرب دانشگاه علوم پزشکی مازندران اقدام به طرح ویزیت رایگان پزشکان متخصص در سطح مساجد شهرستان ساری کرد.

حسن نادری‌ورندی که مسئول برگزاری این طرح است در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در ساری از برگزاری طرح ویزیت رایگان در سطح مساجد ساری خبر داد و گفت: طرح ویزیت رایگان تاکنون در 15 مسجد شهرستان ساری برگزار شد و این روند تا پایان ماه رمضان ادامه دارد.

وی تصریح کرد: در طرح ویزیت رایگان در مساجد شهرستان ساری از سه متخصص و پزشک عمومی، دندانپزشک و نیز متخصص چشم بهره بردیم.

مسئول بسیج جامعه پزشکی شهرستان ساری در ادامه خاطرنشان کرد: ایده طرح ویزیت رایگان در بسیج سازندگی شهرستان ساری مطرح و با مشارکت بسیج جامعه پزشکی شهرستان ساری در حال اجرا است و قرار است در بعد از ماه مبارک رمضان در سطح مناطق محروم شهرستان ساری پیگیری شود.

وی درباره جزئیات طرح ویزیت رایگان در مساجد شهرستان ساری خاطرنشان کرد: بیمار پس از مراجعه به پزشکان متخصص در سطح مساجد شهرستان ساری در صورت نیاز به درمان بیشتر به بیمارستان‌ای سطح شهر ساری ارجاع داده می‌شود و در صورتی که بیمار نیاز به درمان بیشتر برای جراحی داشته باشد از تخفیف ویژه برخوردار می‌شود.

نادری در ادامه به ویزیت بیش از یک‌نفر در سطح مساجد شهرستان ساری اشاره کرد و گفت: اجرای موفق این طرح زمینه حضور مستندسازان شبکه یک سیما را نیز دست به کار کرد تا از برنامه‌های در حال اجرای این طرح تصویربرداری شود.

وی در پایان تاکید کرد: پزشکانی که در اجرای این طرح با جامعه بسیج پزشکان شهرستان ساری همکاری می‌کنند از پزشکان فعال و حاذق دانشگاه علوم پزشکی هستند.

==============

گزارش از جاوید عباسی

انتهای پیام/86004/ش40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول