اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با مشارکت شهرداری قم صورت گرفت

برگزاری تور دوچرخه‌سواری در قم

مدیرعامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قم از برگزاری تور دوچرخه‌سواری به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (ع) در قم خبر داد.

برگزاری تور دوچرخه‌سواری در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از نقل از روابط عمومی شهرداری قم، ابوالفضل وفایی اظهار داشت: این تور نمادین با هدف ترویج فرهنگ گردشگری و ورزشی در سطح شهر ترتیب یافت و شرکت‌کنندگان در این تور از بناهای تاریخی و مذهبی شهر قم بازدید کردند.

وی افزود: دوچرخه‌سواران حرکت خود را از بیت امام (ره) آغاز کرده و به ترتیب از بناهای تاریخی آب‌انبار شادقلی‌خان‌، بیت‌النور، مکان اقامت حضرت معصومه (س)، خانه‌ تاریخی زند‌ و خانه‌ تاریخی یزدان‌پناه (موزه‌ صنایع دستی) بازدید کرده و به سمت بوستان بنیادی قم رکاب زدند.

وفایی تصریح کرد: این برنامه به پیشنهاد مسئولان بنای تاریخی شادقلی خان و اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان قم و با همکاری سازمان فرهنگی - ورزشی شهرداری قم برگزار شد.

در پایان این مراسم با حضور حجت الاسلام آتش زر ریاست شورای اسلامی شهر قم، معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری قم، دبیر هیئت دوچرخه‌سواری استان قم و جمعی از مسئولین شهری در بوستان بنیادی از شرکت‌کنندگان در این تور تجلیل شد.

انتهای پیام/2258/ق/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول