اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های همدان خبر داد

تجهیز محورهای مواصلاتی همدان به مجتمع‌های خدماتی رفاهی

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های همدان از آمادگی این مجموعه برای ارائه مجوز به متقاضیان برای تجهیز تمام محورهای ورودی و خروجی این استان به مجتمع‌های خدماتی رفاهی خبر داد.

تجهیز محورهای مواصلاتی همدان به مجتمع‌های خدماتی رفاهی

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی حمل و نقل و پایانه‌های استان همدان، گودرز محمودی اظهار داشت: به منظور رفاه حال مسافران و گردشگران، امکان صدور مجوز ساخت مجتمع‌های خدماتی و رفاهی در محورهای مواصلاتی این استان فراهم شده است.

وی اضافه کرد: درخواست متقاضیان برای صدور مجوز ساخت مجتمع بعد از ارزیابی‌های کارشناسان حمل و نقل و پایانه‌ها و با در نظر گرفتن مؤلفه‌هایی چون توجیه اقتصادی، فاصله مکان ساخت مجتمع با دیگر مجتمع‌ها و دریافت پاسخ استعلامات صورت گرفته تأیید می‌شود.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان همدان اذعان داشت: مجتمع‌های خدماتی رفاهی شامل واحدهایی نظیر مسجد، رستوران، جایگاه سوخت بنزین و گازوئیل، جایگاه CNG، تعمیرگاه، فروشگاه، سرویس بهداشتی و... هستند.

وی، هدف از ساخت مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی را جلوگیری از توقف‌های مکرر رانندگان برای رفع نیازها، پیشگیری از بروز سوانح جاده‌ای، افزایش ضریب ایمنی راه‌ها و کاهش آلودگی زیست‌محیطی ناشی از فعالیت واحدهای منفرد عنوان کرد.

محمودی ابراز کرد: کارشناسان حمل و نقل و پایانه‌ها با همکاری اداره بهداشت و تبلیغات اسلامی ماهانه عملکرد مجتمع‌های خدماتی رفاهی را بررسی کرده و در صورت رعایت نکردن ضوابط و مقررات تعیین شده به آنها تذکر می‌دهند همچنین در صورت تکرار و رفع نشدن مشکلات، فعالیت آنها متوقف و در موارد عدم توجه مجوز آنها باطل می‌شود .

وی تأکید کرد: استان همدان در خصوص ساخت مجتمع خدماتی رفاهی سال 88 رتبه برتر کشور را از آن خود کرد همچنین در حال حاضر نیز جزو استان‌های برتر در این خصوص محسوب می‌شود.

محمودی در پایان گفت: 18 باب مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی از ابتدای اجرای قانون ساخت مجتمع‌های بین راهی در سطح راه‌های استان همدان به بهره‌برداری رسیده است.

انتهای پیام/89002/ذ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول