اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت مجمع عاشقان حضرت محسن (ع) و با حضور رئیس مجلس

بزرگترین قرآن پارچه‌ای دنیا در قم رونمایی می‌شود

بزرگترین قرآن پارچه‌ای تمام رنگی دنیا با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی و به همت مجمع عاشقان حضرت محسن (ع) ‌در قم رونمایی می‌شود.

بزرگترین قرآن پارچه‌ای دنیا در قم رونمایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی مجمع عاشقان حضرت محسن (ع)‌، سیدمجید رضوی گفت: طبق سنوات گذشته در ماه مبارک رمضان سفره ضیافت افطار مجمع عاشقان حضرت محسن (ع) بزرگترین تشکل مذهبی کشور در ایام میلاد با سعادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) گسترده خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این ضیافت با هدف آزادسازی زندانیان جزائم غیرعمد و بی‌بضاعت برگزار خواهد شد، افزود: این جشن بزرگ با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی،‌ مدیران برتر استانی و حضور گرم و صمیمی خیرین روز پنجشنبه در مجتمع سیرنگ قم برپا خواهد شد.

مدیر مجمع عاشقان حضرت محسن(ع) تصریح کرد: از ویژگی‌های این برنامه می‌توان به گلریزان آزادسازی زندانیان اشاره کرد که سال‌های گذشته مبالغ قابل توجهی توسط خیرین در این جلسه جمع‌‌آوری شده و به ستاد دیه و ستاد حمایت از زندانیان استان تحویل داده شد که با آن مبالغ افراد زیادی که جرائمی غیرعمد مرتکب شده بودند و بضاعت نداشتند به آغوش گردم خانواده‌هایشان بازگشتند.

رضوی خاطرنشان کرد: چنین برنامه‌هایی موجب خواهد شد که یک روحیه نوع‌دوستی در مردم پرورش پیدا کرده و ارتکاب جرم هم در جامعه کمتر شود و مردم نیز با شوق و محبت بیشتری نسبت به یکدیگر زندگی کنند.

مدیر مجمع عاشقان حضرت محسن (ع) در ادامه سخنان خود تصریح کرد: یکی از برنامه‌های قابل توجهی که در این ویِژه برنامه قرار است انجام شود رونمایی از صفحات بزرگترین قرآن تمام رنگی پارچه‌ای دنیا توسط رئیس مجلس شورای اسلامی است که این اقدام برای مجمع عاشقان حضرت محسن (ع)‌ یک افتخار بزرگ است.

وی با اشاره به اینکه این قرآن به‌نام صراط النور در کتابخانه ملی ایران ثبت رسمی شده است افزود: از سال 81 کار نگارش این قرآن شروع شده و طی این سال‌ها روزانه بین 12 تا 17 ساعت کار انجام شده و تا کنون 62 هزار ساعت وقت صرف نگارش و کارهای هنری بر روی این قرآن شده است.

انتهای پیام/2258/ق/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول