اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره راه‌ و شهرسازی تاکستان:

90 درصد مشکل ترافیکی تاکستان برطرف می‌شود

رئیس اداره راه‌ و شهرسازی تاکستان گفت: 90 درصد مشکل ترافیکی تاکستان در صورت تکمیل و اجرایی شدن صددرصدی پروژه‌های راه‌ و شهرسازی در تاکستان برطرف می‌شود.

90 درصد مشکل ترافیکی تاکستان برطرف می‌شود

نبی‌الله آذربایجانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تاکستان اظهار داشت: پدیده تجاوز به حریم متأسفانه در حجم قابل توجهی از راه‌های حوزه استحفاظی شهرستان تاکستان تاکنون انجام شده است.

رئیس اداره راه و شهر‌سازی شهرستان تاکستان افزود: طی ماه‌های گذشته محورهای اک به خرم‌دشت به سمت چهارراه سعیدآباد به طول 13 کیلومتر در طرفین که به طور غیرقانونی درختکاری شده بود با اخذ حکم دستگاه قضایی و حضور نماینده دادستانی آزادسازی شد.

آذربایجانی عنوان کرد: عملیات آزاد‌سازی حریم در محور اک به سمت اسفرورین نیز به طول هفت کیلومتر در شهرستان تاکستان تاکنون صورت گرفته است.

رئیس اداره راه و شهر‌سازی شهرستان تاکستان عنوان کرد: همچنین با کمک دستگاه قضایی و کارکنان راه و شهر‌سازی تاکستان مشکل تجاوز حریم در راه روستایی خروزان رفع شد.

آذربایجانی ادامه داد: تجاوز حریم در محور خروزان شهرستان تاکستان طی مدت‌های مدید سبب کاهش دید رانندگان عبوری شده بود و احتمال وقوع تصادفات را نیز طبق آمار پلیس راه افزایش داده بود.

وی با بیان اینکه شهرستان تاکستان از نظر وضعیت راه‌ها در حد مطلوب قرار دارد، عنوان کرد: وجود آزاد راه قزوین به زنجان و بزرگراه‌های منتهی به تاکستان جزو شاخص‌ترین محور‌های عمده این شهرستان محسوب می‌شوند.‌

رئیس اداره راه و شهر‌سازی شهرستان تاکستان عنوان کرد: در حال حاضر حدود 85 درصد کار دوبانده‌ سازی جاده قدیم قزوین به تاکستان و تاکستان به سمت شامی شاپ و ابهر و سه راهی رحیم آباد انجام شده و 10 تا 15 درصد باقی‌مانده کار نیز در مرحله اقدام قرار دارد که در اسرع وقت به بهره‌برداری می‌رسد.

آذربایجانی از ساماندهی محور شامی شاپ به ابهر و تکمیل بزرگراه شامی شاپ به خرمدشت در این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: همچنین مشکل محور‌های حادثه خیز شهرستان تاکستان با احداث بزرگراه و تعریض راه‌ها تا حدود 90 درصد برطرف شده و در حال حاضر محور حادثه‌ساز بحرانی در این شهرستان وجود ندارد.

رئیس اداره راه‌ و شهرسازی شهرستان تاکستان عنوان کرد: همچنین 90 درصد مشکل ترافیکی شهرستان تاکستان در صورت تکمیل و اجرایی شدن 100 درصدی پروژه‌های راه‌ و شهرسازی برطرف می‌شود.

آذربایجانی به پیگیری و احداث پروژه‌های عمرانی راه‌سازی در شهرستان تاکستان اشاره کرد و افزود: پنج اکیپ و تیم راهداری در حال حاضر در محورهای شهرستان تاکستان فعال می‌باشند که به ارائه خدمات به مسافران و خودروها می‌پردازند.

وی با اشاره به اینکه شهرستان تاکستان دارای سه راهدارخانه است، عنوان کرد: راهداری‌های این شهرستان در مناطق نهاوند، قره‌داغ و اداره مرکزی قرار داشته و فعلا برنامه‌ای برای احداث راهدارخانه در تاکستان وجود ندارد.

رئیس اداره راه‌ و شهر‌سازی شهرستان تاکستان تجهیز و تکمیل راهدارخانه‌ها را جزو اولویت‌های این اداره برشمرد و تصریح کرد: عملیات نصب علایم و تابلوهای راهنمایی نیز در دو ماه گذشته در محورهای تاکستان به اک و اسفرورین، ورسج به سمت ضیاء‌آباد و همچنین جاده کهک به سمت چهارراه ارداق صورت گرفته است و تا حدود 90 درصد به رفع مشکل هدایت ترافیکی در این شهرستان کمک کرده است.

وی عنوان کرد: همچنین اداره راه‌ و شهر‌سازی شهرستان تاکستان هشت پروژه پیشنهادی را در نظر گرفته است که به محض ابلاغ اعتبار کار اجرای این پروژه‌ها آغاز می‌شود.

انتهای پیام/77005/ش40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول