اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان خبر داد

ذخیره‌سازی 6 ماه داروی تامین اجتماعی گیلان

مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان از ذخیره‌سازی شش ماه داروی بیمه‌شدگان به دلیل مدیریت صحیح منابع این سازمان در استان خبر داد.

ذخیره‌سازی 6 ماه داروی تامین اجتماعی گیلان

محمدحسین شهدی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به وجود تمام داروهای گران ‌قیمت تخصصی برای بیماران بستری در مراکز درمانی تامین اجتماعی گیلان اظهار کرد: تعداد داروهای بیماران سرپایی به مراکز درمانی تامین اجتماعی را کاهش دادیم.

وی مدیریت منابع در تامین داروهای مورد نیاز بیمه‌شدگان را مهم عنوان کرد و افزود: داروی مورد نیاز شش ماه بیمه‌شدگان تامین اجتماعی گیلان با مدیریت صحیح منابع ذخیره‌سازی شده است.

شهدی‌نژاد در ادامه به مراجعه بیمه‌شدگان تامین اجتماعی به مراکز غیر طرف قرارداد با این سازمان اشاره کرد و گفت: بیمه‌شدگان برای دریافت هزینه‌های خود به سازمان تامین اجتماعی مراجعه می‌کنند.

مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان هزینه‌های مذکور را دریافت خسارت‌های متفرقه خواند و بیان کرد: سال گذشته تعداد 9 هزار مراجعه دریافت خسارت‌های متفرقه به تامین اجتماعی استان داشتیم.

وی با بیان اینکه 4 میلیارد و 300 میلیون تومان به بیمه‌شدگان پرداخت شده است، تصریح کرد: مبلغ پرداختی به بیمه‌شدگانی بوده که به بیمارستان‌ها و مراکز غیر طرف قرارداد با تامین اجتماعی مراجعه کردند.

شهدی‌نژاد مبلغ پرداختی هزینه‌های متفرقه تامین اجتماعی را 90 درصد تعرفه‌های مصوب دولتی دانست و تصریح کرد: بیمه‌شدگان طبق مصوبه مراکز خصوصی هزینه پرداخت می‌کنند بنابراین مبلغ دریافتی با پرداختی آنها تفاوت دارد.

مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان برخورد قابل قدردانی کارکنان تامین اجتماعی را سبب رضایت‌مندی بالای 80 درصدی بیمه‌شدگان عنوان کرد و یادآور شد: طبق قانون نمی‌توانیم تمام پرداختی بیمه‌شدگان به مراکز خصوصی را پرداخت کنیم.

وی با اشاره به هزینه 100 میلیارد تومانی تامین اجتماعی گیلان در بخش درمان غیر مستقیم در سال 91، اظهار کرد: سال گذشته سازمان مذکور ماهانه 8 میلیارد و 300 میلیون تومان در بخش درمان غیر مستقیم پرداخت کرده است.

شهدی‌نژاد تامین اجتماعی را تولیدکننده بخش درمان دانست و تصریح کرد: بیمارستان 200 تختخوابی رسول اکرم (ص) رشت و 13 مرکز تخصصی تامین اجتماعی به بیمه‌شدگان خدمات درمانی ارائه می‌کنند.

مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان ارائه تمام خدمات دارویی و ... در مراکز تامین اجتماعی به بیمه‌شدگان این سازمان را رایگان اعلام کرد و گفت: سال گذشته یک میلیون و 426 هزار نفر به مراکز درمانی سازمان مذکور در استان مراجعه سرپایی کردند.

انتهای پیام/84001/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول