اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گزارش فارس از نقل و انتقالات ملوان

جدایی نوری و جذب سرمربی خارجی اتفاق مهم در نقل و انتقال ملوان

جدایی کاپیتان پژمان نوری و جذب نخستین سرمربی خارجی در تاریخ فعالیت فوتبالی ملوان مهم‌ترین اتفاق فصل نقل و انتقالات سپیدپوشان بندر انزلی بود.

جدایی نوری و جذب سرمربی خارجی اتفاق مهم در نقل و انتقال ملوان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر انزلی، فصل نقل و انتقالات سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر در حالی برای ملوانان به پایان رسید که این تیم گیلانی به لحاظ عملکردش در فصل نقل و انتقالات به یکی از تیم‌های خبرساز در عرصه نقل و انتقالات تبدیل شد.

سپیدپوش‌های بندر انزلی علاوه بر اینکه در فصل نقل و انتقالات کاپیتان پرطرفدار خود را از ترکیب خود جدا شده دیدند روی نیمکت سرمربیگری خود نیز شاهد نشستن نخستین سرمربی خارجی تاریخ فعالیت فوتبالی خود شدند.

ملوان در فصل نقل و انتقالات بازیکنانی مانند حسن اشجاری از استقلال تهران، ادریس کوچکی از فولاد خوزستان، امیرحسین فشنگچی از پرسپولیس تهران، مسعود میکاییلی و سید احمد مهدی‌زاده از پیکان تهران، آرمان قاسمی از گهر دورود و محسن یوسفی از نفت تهران را به خدمت گرفت تا در فصل آینده با حضور در این تیم در لیگ برتر حاضر باشند.

مرتضی فلاحتی نیز که از بازیکنان گذشته ملوان بود امسال باردیگر به این تیم پیوست که با توجه به حضورش در لیگ دسته اول، سهمیه لیگ برتری ملوان محسوب نمی‌شود.

طبق آخرین خبرها از اردوی ملوان، قرار است یک هافبک 25 ساله کروات با نام ایوور وتیزر در صورت حل مشکل روادید او به جمع بازیکنان ملوان اضافه شود.

پژمان نوری، هادی تامینی، غلامحسین بادامکی، مهرداد اولادی، محمد حیدری و پویا نزهتی از جمع بازیکنان ملوان جدا شدند که در این بین پژمان نوری به استقلال تهران، هادی تامینی به ذوب‌آهن اصفهان، مهرداد اولادی و پویا نزهتی به نفت تهران و محمد حیدری نیز به تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز نقل مکان کردند ضمن اینکه باشگاه جدید غلامحسین بادامکی هنوز مشخص نشده است. 

جدایی پژمان نوری کاپیتان ملوان را باید مهم‌ترین اتفاق در بخش جدا شدگان این تیم قلمداد کرد و بازگشت حسن اشجاری پس از چندین سال دوری از ملوان به این تیم را نیز باید خوشایندترین اتفاق ملوان در بحث نقل و انتقالات دانست.

سرمربیگری ملوان در فصل آینده لیگ برتر را دراگان اسکوچیچ از کشور کرواسی برعهده دارد و غلام محمدوند، بیژن حسینی و محمد حبیبی نیز دیگر اعضای کادر فنی ملوان را تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/2300/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول