اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه یزدان‌آباد زرند:

شعار فرزند کمتر زندگی بهتر موجب عقب‌ماندگی جامعه شد

امام جمعه یزدان‌آباد شهرستان زرند گفت: سیاست و شعار فرزند کمتر، زندگی بهتر شعاری غلط بود که اثرگذاری شدیدی بر جامعه ما گذاشت و موجب عقب‌ماندگی جامعه ما شد.

شعار فرزند کمتر زندگی بهتر موجب عقب‌ماندگی جامعه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، حجت‌الاسلام علیرضا سهرابی پیش از ظهر امروز در جمع خانواده‌های بسیجی با بیان اینکه تحکیم بنیان خانواده و سیاست ازدیاد جمعیت از مهمترین موضوعات مورد تاکید مقام معظم رهبری است، اظهار داشت: برای تحقق هدف تحکیم فرامین جایگاه خانواده و سیاست ازدیاد جمعیت کشور در جامعه باید تمام دستگاه‌ها و ‌نهاد‌ها همکاری و مشارکت داشته باشند.

وی افزود: سیاست و شعار فرزند کمتر، زندگی بهتر شعاری غلط بود که اثرگذاری شدیدی بر جامعه ما گذاشت و موجب عقب‌افتادگی جامعه ما شد.

امام جمعه یزدان‌آباد زرند بیان داشت: کاهش جمعیت و جایگزینی آن در ایران نه تنها کشور ما را در حوزه اقتصاد دچار ضربات سنگینی می‌کند، بلکه در عرصه امنیتی، نظامی و سیاسی هم ما را با مشکل مواجه می‌کند.

سهرابی عنوان کرد: دولت و دستگاه‌ها باید با تولید اشتغال پایدار برای جوانان و کمک به ازدواج‌های آسان به امر تشکیل و تحکیم خانواده و پرورش نسلی کمک کنند که پاسدار انقلاب اسلامی باشد.

وی با اشاره به اینکه توطئه دشمن تضعیف بنیان خانواده در نظام جمهوری اسلامی است، افزود: برای افزایش بصیرت خانواده‌ها و ارتقای سطح سلامت خانواده باید برنامه‌ریزی شود.

انتهای پیام/2446/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول