اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت حوزه هنری بوشهر

هنرمندان قرآنی استان بوشهر تجلیل شدند

در مراسمی به همت حوزه هنری، با حضور امام جمعه بوشهر، هنرمندان قرآنی استان بوشهر تجلیل شدند.

هنرمندان قرآنی استان بوشهر تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، امام جمعه بوشهر ظهر امروز در این مراسم گفت: با برنامه‌ریزی صحیح و مشخص کردن چشم انداز در رشته‌های مختلف هنری می‌شود به جاهای خوبی رسید و در این بین هنرمند نیز سود خواهد برد و جایگاه خود را پیدا خواهد کرد.

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری تصریح کرد: در استانی که آفتاب و زمین و دریایش هنر است و زنان و مردانش هنرمند، هنرمندان در نامه‌ای به شورای فرهنگی استان مشکلات خود را مطرح کنند تا پیگیری کنیم.

سید محمد حسین سیدزاده رئیس حوزه هنری بوشهر نیز با تبریک ولادت با سعادت حضرت امام حسن مجتبی (ع)  اظهار داشت: استان بوشهر در زمینه‌های مختلف هنری دارای پتانسیل‌های بالایی است و حتی در برخی رشته‌ها نه تنها در سطح ملی بلکه در سطح بین‌الملل از جایگاه بالا و خوبی برخوردار است.

وی بیان کرد: متاسفانه در این خصوص امکانات و بودجه مناسبی وجود ندارد و هنرمندان از این موضوع رنج می‌برند اگر در این موارد کمبودها را جبران و بستر را برای فعالیت‌ها آماده کنیم، مطمئنا فراتر از این گام خواهیم برداشت.

در ادامه جلسه تعدادی از شاعران مطرح استان در وصف حضرت امام حسن مجتبی (ع) اشعاری را سرودند و سپس محمد لطفی از هنرمندان رشته هنرهای نمایشی به نمایندگی از هنرمندان مشکلات هنرمندان را مطرح و از عدم حضور مسئولان فرهنگی ابراز گله مندی کرد.

همچنین در این مراسم از هنرمندان قرآنی استان تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/66006/س20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول