اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی عنبرآباد:

هیئت‌های مذهبی خانه‌های قرآنی و عالم را حمایت کنند

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان عنبرآباد گفت: حمایت از ساخت خانه‌های عالم، خانه‌های قرآنی و حمایت از مبلغان اعزامی مورد توجه مسئولان هیئت‌های مذهبی باشد.

هیئت‌های مذهبی خانه‌های قرآنی و عالم را حمایت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از عنبرآباد، حجت‌الاسلام علی مهدوی‌راد پیش از ظهر امروز در جمع مسئولان هیئت‌های مذهبی این شهرستان اظهار داشت: برگزاری جلسات و همفکری با مسئولان هیئت‌های مذهبی شهرستان در ایجاد الفت و همدلی آنها بسیار مؤثر و این همفکری و وحدت در اجرای برنامه‌های مهم شهرستانی حائز اهمیت است.

وی با اشاره به نقش هیئت‌های مذهبی در تبلیغ و ترویج فرهنگ اهل بیت (ع) اظهار کرد: یکی از عوامل پایدار دین مبین اسلام تبلیغ دین به سبک هیئت مذهبی است که عاشقان اهل بیت از روی علاقه و ارادت گرد هم جمع شده و به آموزش و احیای ارزش‌های دینی می‌پردازند و این امر بسیار مهم است.

مهدوی‌راد بیان داشت: حمایت از ساخت خانه‌های عالم و خانه‌های قرآنی، حمایت مالی از مبلغان اعزامی، استفاده از جوانان در هئیت‌های مذهبی برای ایجاد انگیزه، استفاده از تجربیات بزرگان و استفاده از خیران برای جذب بودجه مورد توجه مسئولان هیئت‌های مذهبی باشد.

انتهای پیام/80005/س10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول