اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دولت‌های نهم و دهم

احداث خانه عالم در چهارمحال و بختیاری 359 درصد رشد داشت

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: تا پیش از روی کار آمدن دولت نهم تنها 44 باب خانه عالم در این استان احداث شده بود، این در حالیست که در حال حاضر این تعداد به 158 باب افزایش یافته است.

احداث خانه عالم در چهارمحال و بختیاری 359 درصد رشد داشت

حجت‌الاسلام رحمت الله اروجی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: راه‌اندازی شعب این سازمان در شهرستان‌های کوهرنگ و کیار از جمله برکات دولت نهم و دهم در این استان به شمار می‎رود.

وی افزود: برهمین اساس در تلاش هستیم تا در دو شهرستان بن و سامان نیز شعب این سازمان را فعال کنیم، برهمین اساس در صدد جذب نیروی انسانی هستیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در هشت سال اخیر چهار باب دبیرستان علوم و معارف اسلامی صدرا در این استان دایر شد.

اروجی از افزایش تعداد خانه‌های عالم در این استان خبر داد و گفت: تا پیش از روی کار آمدن دولت نهم تنها 44 باب خانه عالم در این استان احداث شده بود، این در حالیست که در حال حاضر این تعداد به 158 باب افزایش یافته است.

این مسئول افزایش اعتبارات این سازمان را از دیگر خدمات دولت نهم و دهم برشمرد و ادامه داد: اعتبارات این سازمان از سال 84 تاکنون بیش از دو برابر افزایش یافته است.

وی با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در راستای ترویج قرآن آموزی در این استان، خاطرنشان کرد: در سال 84 تنها 84 قرآن آموز در این استان مشغول به فعالیت بودند این در حالیست که در حال حاضر افزون بر 10 هزار قرآن آموز در استان وجود دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری برگزاری 48 مسابقه مذهبی در سال گذشته در این استان را از دیگر خدمات بارز دولت دهم برشمرد و متذکر شد: بخش فرهنگی، پژوهشی و آموزشی سازمان در 32 شاخص از جمله برگزاری مسابقات قرآنی شامل فضای مجازی، تفسیر قرآن، تربیت معلمان قرآنی و وبلاگ نویسی قرآن مشغول به فعالیت است.

انتهای پیام/68006/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول