اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت ووشوی کردستان:

مسابقات قهرمانی ووشو کردستان برگزار می‌شود

دبیر هیئت ووشوی کردستان از برگزاری رقابت‌های قهرمانی ووشو استان در دو سبک تالو و ساندا به میزبانی مریوان خبر داد.

مسابقات قهرمانی ووشو کردستان برگزار می‌شود

سیدزاهد ابراهیمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج با اشاره به برگزاری مسابقات انتخابی ووشو کردستان در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان آقایان، گفت: این مسابقات در روزهای 24 و 25 مردادماه به میزبانی سالن المپیک شهرستان مریوان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این مسابقات در دو سبک تالو و ساندا برگزار می‌شود، اظهار کرد: در رده نونهالان و در بخش ساندا اوزان 31-، 34-، 37-، 40-، 43-، 46-، 49-، 52-، 56- و -60 کیلوگرم خواهد بود.

دبیر هیئت ووشو کردستان اوزان بخش ساندای این رقابت‌ها را 48-، 52-، 56-، 60-، 65-، 70-، 75- و 80- کیلوگرم عنوان کرد.

ابراهیمی، اوزان رده سنی بزرگسالان را 48-، 52-، 56-، 60-، 65-، 70-، 75-، 80-، 85-، 90- و 90+ کیلوگرم ذکر کرد.

وی تصریح کرد: در بخش تالو نیز در بخش نونهالان 22 فرم حرکتی، در بخش نوجوانان نخستین سری مسابقات، در بخش جوانان دومین سری رقابت‌ها و در بخش بزرگسالان فرم‌های مدرن و اختیاری برگزار خواهد شد.

دبیر هیئت ووشوی کردستان با بیان اینکه رقابت‌های سانشو بر اساس جدیدترین قوانین مسابقات بین‌المللی سانشو برگزار خواهد شد تصریح کرد: شرکت کنندگان در بخش نوجوانان و جوانان مجاز به ضربه زدن با پا به سر حریف و ضربات دست به صورت متوالی به سر حریف نیستند.

ابراهیمی، شرایط سنی نونهالان را متولدین پس از 4/5/ 80، نوجوانان متولدین 5/4/77 لغایت 4/5/ 80 ، در رده سنی جوانان متولدین 5/4/74 لغایت 5/4/77 و در رده سنی بزرگسالان متولدین 6/4/74 تا اول 35 سالگی عنوان کرد.

وی، مدارک مورد نیاز این مسابقات را دارا بودن کارت بیمه ورزشی هیئت ووشو در سال جاری، معرفی نامه از هیئت ووشو یا اداره‌ ورزش و جوانان شهرستان مربوطه، دو قطعه عکس،  رضایت‌نامه والدین، اصل و کپی شناسنامه و گواهی سلامت به تأئید پزشک معتمد عنوان کرد.

دبیر هیئت ووشوی کردستان در پایان ابراز امیدواری کرد با انجام این مسابقات زمینه رشد و بالندگی ورزش ووشو در استان کردستان فراهم شود.

انتهای پیام/79012/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول