اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست واحد مهندسی و عمران بنادر و دریانوردی خوزستان:

فعالیت بخش خصوصی در سوخت‌رسانی به شناورها تسهیل شد

سرپرست واحد مهندسی و عمران اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان گفت: فعالیت بخش خصوصی در سوخت رسانی به شناورها و کشتی‌سازی این استان تسهیل شد.

فعالیت بخش خصوصی در سوخت‌رسانی به شناورها تسهیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان، فرزین شکوری اظهار داشت: در دومین نشست کمیته تخصصی ساماندهی اسکله‌ها و شناورها در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی در سال جاری ضمن اتخاذ تصمیماتی بر لزوم اشتغالزایی جهت مرزنشینان و فعال‌کردن کارگاه‌های کشتی‌سازی در حاشیه اروند رود، اجرای بخشی از طرح جامع لایروبی و ساماندهی رودخانه بهمنشیر و پیشگیری از قاچاق سوخت در بنادر صیادی مورد تأکید قرار گرفت.

سرپرست واحد مهندسی و عمران اداره کل بنادر و دریانوردی و دبیر کمیته تخصصی ساماندهی اسکله‌ها و شناورهای استان خوزستان ادامه داد: در این نشست موضوعاتی چون استقرار مخازن عرضه سوخت جهت شناوران صیادی، برچیدن موانع و پایه‌های برجای مانده از پروژه خطوط شبکه آب در آبراه بهمنشیر، فعالیت کارگاه‌های کشتی‌سازی در اروندرود و ساماندهی شناورهای فاقد هویت و تدوین مکانیزم قانونی جهت برخورد با شناورهای فاقد هویت مطرح شد.

وی ادامه داد: استقرار مخازن عرضه سوخت در بنادر صیادی با مشارکت بخش خصوصی گامی جهت پیشگیری از قاچاق سوخت در جایگاه‌های سوخت‌رسانی به شناورهای صیادی است.

سرپرست واحد مهندسی و عمران این اداره کل با اشاره به لزوم برچیدن موانع و پایه‌های برجای مانده در بهمنشیر، این اقدام را بخشی از طرح جامع لایروبی و ساماندهی بهمنشیر عنوان کرد.

شکوری عنوان کرد: با موافقت دستگاه‌های اجرایی استان خوزستان در خصوص بهره‌برداری از کارگاه‌های کشتی‌سازی در اروند رود، فعالیت  این کارگاه‌ها در راستای اشتغالزایی و بهبود وضعیت معیشت مرزنشینان از این رهگذر نقش به سزایی خواهد داشت.

این مسئول اذعان داشت: در این نشست با توجه به اهمیت ساماندهی شناورهای فاقد هویت و لزوم تعریف مکانیزم قانونی مشخص جهت مقابله با آن، نقطه نظرات و دیدگاه‌های پیشنهادی اعضای کمیته در این خصوص مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/72008/ن/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول