اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حمایت اداره کل بنادر خوزستان

شناور 1000 تنی «آرمان» آماده به آب‌اندازی می‌شود

شناور یک‌هزار تنی که با مشارکت بخش خصوصی در قالب طرح‌های زودبازده و با حمایت‌های اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان طراحی و ساخته شده، آماده برای به آب‌اندازی است.

شناور 1000 تنی «آرمان» آماده به آب‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرامام، به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، مدیر کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان اظهار کرد: یک فروند شناور یک‌هزار تنی که با مشارکت بخش خصوصی در قالب طرح‌های زودبازده و با حمایت‌های اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان طراحی و ساخته شده، آماده به آب اندازی است.

ابراهیم ایدنی تصریح کرد: در یکی از این طرح‌ها که با حمایت‌های اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان به ثمر رسید، یک فروند دوبه موتوردار یک‌هزار تنی به نام آرمان در کارگاه کشتی سازی آبادان کشتی نوح با مشارکت بخش خصوصی ساخته و آماده به آب اندازی شد.

وی با اشاره به اجرای طرح‌های زودبازده در زمینه فعالیت کارگاه‌های شناور سازی در بنادر استان خوزستان عنوان کرد: ایجاد فرصت‌های شغلی برای نیروهای بومی منطقه، گسترش فعالیت‌های دریانوردی و توسعه کسب و کار و تجارت در منطقه از اهم مزایای فعالیت این کارگاه‌های محلی است.

گفتنی است که این کارگاه کشتی سازی بخش خصوصی فعالیت خود را در زمینه ساخت شناورهای کوچک را با حمایت‌های اداره کل بنادر دریانوردی استان خوزستان از سال 1387 آغاز کرده است.

انتهای پیام/ 72001/ح/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول