اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار مرودشت:

برخورد با مغازه‌دارانی که شئونات اسلامی را رعایت نمی‌کنند

فرماندار مرودشت خواستار برخورد مسئولان مجمع امور صنفی با مغازه‌دارانی که شئونات اسلامی را رعایت نمی‌کنند شد.

برخورد با مغازه‌دارانی که شئونات اسلامی را رعایت نمی‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان مرودشت سید یدالله حسینی در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر این شهرستان که با دستور کار «مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی و آلودگی‌های صوتی» در سالن اجتماعات ناحیه مقاومت بسیج سپاه مرودشت برگزار شد، اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر از فرایض بزرگ اسلامی است که هر جا این نبض خوب بزند نشان از سلامت جامعه دارد و هر جا نیز کند باشد، جامعه دچار رکود، سکون و انحراف می‌شود.

وی به اهمیت و نقش امر به معروف و نهی از منکر در نظام‌مندی جامعه اشاره کرد و افزود: زیربنا و شالوده دین و آیین ما امر به معروف و نهی از منکر است که بقای دین و استمرار تعالیم و احکام اسلام و اصلاح جامعه و تأمین سلامت و امنیّت و پاکی و عفاف توده‌های مردم را به دنبال دارد.

حسینی با اشاره به اینکه تعظیم و تکریم شعائر اللهی نیازمند همت همگانی است تصریح کرد: تمام دستگاه‌ها، ادارات و متولیان حوزه فرهنگی جامعه در برابر اشاعه معنویات مسئول هستند، و همگان باید در راستای تعظیم و تکریم شعائر اللهی و روزه‌داری در ماه مبارک رمضان گام‌های جدی بردارند.

وی خواستار اطلاع‌رسانی محیطی در زمینه اجرای طرح عیون خودرویی، تذکر لسانی در سطح شهر، آموزش آمران به معروف، انتخاب مجریان طرح عیون خودرویی کارآمد و باتجربه، به دور از هرگونه احساسات شد و تصریح کرد: عملیاتی و اجرایی کردن این طرح مستلزم اطلاع‌رسانی عموم از طریق رسانه‌ها، جراید و توزیع تراکت و بروشور و به‌کارگیری نیروهای باتجربه و کارآمد است.

حسینی همچنین خواستار برخورد مسئولان مجمع امور صنفی با مغازه‌دارانی که شئونات اسلامی را رعایت نکرده و با اطلاع یا بدون اطلاع مبادرت به پخش موسیقی‌های غیرمجاز در محل کسب و کار خود می‌کنند شد.

انتهای پیام/2448/ق/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول