اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف تأمین زیرساخت‌های اقتصادی تشکل‌ها انجام می‌شود

عضوگیری «احسان ماندگار» از 100 تشکل مردم نهاد مشهد

مرحله سوم طرح ملی «احسان ماندگار» در سطح استان خراسان‌رضوی، با عضوگیری یک صد تشکل و سازمان مردم نهاد فرهنگی و اجتماعی شهر مشهد در راستای تأمین زیرساخت‌های اقتصادی این تشکل‌ها آغاز شد.

عضوگیری «احسان ماندگار» از 100 تشکل مردم نهاد مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از دبیرخانه مرکزی طرح ملی «احسان ماندگار»، به طور کلی فقدان منابع و پشتیبان مالی و اقتصادی تشکل‌های فرهنگی، مذهبی و اجتماعی موجبات افول فعالیت‌ها را در ازای زمان فراهم می‌آورد.

بر همین اساس طرح ملی «احسان ماندگار» نسبت به ثبت نام و عضوگیری از تعداد یکصد تشکل مردم نهاد فرهنگی و مذهبی و اجتماعی اقدام می‌کند تا به این وسیله با استفاده از ظرفیت و توان نیروها و فعالان تشکلی در راستای تأمین هزینه‌های مالی آنها گام بردارد.

طی این اقدام که در راستای برنامه تابستانی این طرح به اجرا می‌رسد، تعداد پنج نفر از مبلغان منتخب از میان طلاب و فعالان تشکلی و مسجدی نسبت به مراجعه و ارائه خدمات مقتضی به تشکل اقدام می‌کنند و با معرفی طرح احسان ماندگار برای 100 تشکل و سازمان مردم نهاد در سطح شهر مشهد، در مجموع 3 هزار و 200 نفر نیروی تشکلی را به صورت مستقیم و تعداد 6 هزار و 500 نفر را به صورت غیرمستقیم تحت پوشش قرار می‌دهد.

تشکل ها و سازمان مردم نهاد و همچنین فعالان تشکلی می‌توانند برای آشنایی و عضویت در این طرح ملی، نسبت به مراجعه حضوری به هر یک از مساجد منتخب طرح و ارتباط با اعضای شبکه وقف یاران مستقر در مساجد و یا مراجعه به آدرس دبیرخانه مرکزی طرح به نشانی خیابان ابن سینا، بین قائم و پاستور ساختمان 210، برقراری تماس تلفنی به شماره 8468898 و یا مراجعه به غرفه طرح ملی «احسان ماندگار» واقع در تالار فردوسی، غرفه اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان خراسان رضوی در ایام برگزاری هشتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد اقدام کنند.

طرح احسان ماندگار با مشارکت و تحت نظارت اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان خراسان‌رضوی و با همکاری شرکت بیمه پاسارگاد در مرحله نخست در سطح استان خراسان و در مرحله بعد در سطح کل کشور اجرا می‌شود.

انتهای پیام/70004/صا/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول