اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره راه و شهرسازی مشهد خبر داد

ارائه خدمات شبانه‌روزی راهداری به زائران حضرت ثامن الحجج(ع)

رئیس اداره راه و شهرسازی مشهد گفت: خدمات راهداری به صورت 24 ساعته در تمام محورهای حوزه استحفاظی این اداره برای ایجاد ایمنی و تسهیل تردد به مسافران ارائه می‌شود.

ارائه خدمات شبانه‌روزی راهداری به زائران حضرت ثامن الحجج(ع)

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، غلامرضا علی‌آبادی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با تأکید بر اینکه توسعه و نگهداری از راه‌ها، صیانت از سرمایه‌های ملی و مردمی است، اظهار کرد: به همین منظور و در راستای خدمت‌رسانی مطلوب به زائران و مجاوران ثامن‌الحجج (ع) این اداره به صورت شبانه‌روزی به ارائه خدمات برای مسافران در ایام تعطیلات می‌پردازد.

وی افزود: اداره راه و شهرسازی مشهد با اقداماتی نظیر خط‌کشی محور مشهد- چناران، مشهد- فریمان و انجام عملیات ماسه آسفالت محور مشهد- سرخس، نصب گاردریل و تابلو علائم و چراغ چشمک زن و همچنین رنگ‌آمیزی پایه تابلوهای حوزه استحفاظی به پیشواز سفرهای تابستانی رفته تا با آمادگی بیشتر، سفری ایمن و مطلوب را برای مسافران عزیز به ارمغان آورد.

علی‌آبادی ادامه داد: تسطیح و تنظیم شانه‌ها در محورهای مشهد- چناران- فریمان- سرخس و مشهد- کلات و مشهد-سیمان، تسطیح و شن ریزی راه‌ها به میزان 8.5 کیلومتر و عملیات خاکریزی و خاک‌برداری به میزان 5 هزار مترمکعب در محورهای روستایی و شهری از دیگر اقدامات انجام شده در جهت بهبود خدمات‌دهی به مسافران بوده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی مشهد با اشاره به اینکه جابه جایی مسافر، سفر ایمن و صرفه‌جویی در وقت رابطه‌ای مستقیم و ناگسستنی با وضعیت راه دارد، گفت: در این راستا عملیات لکه‌گیری هندلی به میزان 10 هزار مترمربع در حوزه راه‌های روستایی و راه‌های شهری، عملیات ترک‌گیری، بوته‌کنی و پاکسازی محورهای شهری و روستایی از جمله در آزادراه مشهد- باغچه و همچنین نصب سرعت‌گیر و اجرای در محورهای شهری و روستایی برای حفظ و نگهداری راه‌ها انجام شده است.

وی با بیان اینکه راه یک طیف وسیع است و مقطعی نیست، خاطرنشان کرد: برای هر نوع راه باید طرح مخصوص آن را دید تا مردم در آن احساس امنیت و آسایش کنند، امروزه راه‌ها به یک مرکز امکان ارتباط با تمام دنیا تبدیل شده‌اند و محور برنامه‌های توسعه اقتصادی و اجتماعی یک کشور محسوب می‌شوند.

انتهای پیام/70001/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول