اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام:

اجرای امر به معروف پیشرفت فرهنگی جامعه را در پی دارد

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: اجرای امر به معروف و نهی از منکر سبب پیشرفت فرهنگی، اقتصادی و سیاسی ـ امنیتی جامعه می‌شود.

اجرای امر به معروف پیشرفت فرهنگی جامعه را در پی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، سردار سید صادق کاکی صبح امروز در کارگاه آموزشی توجیهی مسئولین امر به معروف و نهی از منکر سپاه استان ایلام با اشاره به اهمیت این فریضه الهی گفت: امربه معروف و نهی از منکر واجبی است که ریشه قرآنی دارد.

وی خواستار پررنگ‌تر شدن این فریضه در تمام رده‌های سپاه شد و افزود: فریضه امر به معروف و نهی از منکر از واجبات کفایی محسوب شده و زیربنای همه محسنات و سبب پیشرفت فرهنگی، اقتصادی و سیاسی ـ امنیتی جامعه است.

این فرمانده نظامی عنوان کرد: باید از افراط و تفریط در امر به معروف و نهی از منکر پرهیز شود و برخورد شایسته زمانی به بار خواهد نشست که عاملین خود ابتدا شایسته باشند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام اولین گام در اجرای این فریضه را شناخت کامل و دومین گام را تشخیص معروف و منکر عنوان کرد و گفت: اجرای امر به معروف و نهی از منکر باید نه بخاطر منافع شخصی بلکه در راستای سود جامعه انجام گیرد.

وی پویا بودن این فریضه را از نشانه‌های پیشرفت جامعه اسلامی بیان کرد و یادآور شد: استمرار امر به معروف و نهی از منکر زمینه‌ساز به قدرت رسیدن صالحان است.

کاکی تاکید کرد: امر به معروف موجب تحکیم خانواده و سلامت معاشرت و موجب حسن اخلاق، حسن ظن و صداقت در گفتار و ارتقای فرهنگ مترقی اسلامی انسانی و رعایت حقوق و حفظ مال و جان و آبروی انسان‌ها می‌شود.

کارگاه آموزشی توجیهی مسئولین امربه معروف و نهی از منکر رده‌های سپاه استان ایلام با حضور فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین (ع) استان در سالن اجتماعات الغدیر و به همت معاونت تربیت، آموزش و فرهنگ پاسداری برگزار شد.

انتهای پیام/2246/م30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول