اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام:

تذکر لسانی به عنوان یک وظیفه همگانی باید مورد توجه عاملین قرار گیرد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: تذکر لسانی به عنوان یک وظیفه همگانی باید مورد توجه عاملین قرار گیرد.

تذکر لسانی به عنوان یک وظیفه همگانی باید مورد توجه عاملین قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، حجت‌الاسلام شمس‌الله جلیلیان صبح امروز در کارگاه آموزشی توجیهی مسئولین امر به معروف و نهی از منکر سپاه استان ایلام با بیان این‌که تذکر لسانی مورد نیاز جامعه است، اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر از جمله مسائل مهمی است که عدم اجرای آن تبعات منفی خواهد داشت.

وی عنوان کرد: با اجرای امر به معروف خود به خود فضای منکر از بین خواهد رفت و در این راستا نحوه برخورد با مراجعین بسیار مهم است که از مصادیق معروف است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام تاکید کرد: حفظ بیت‌المال از مصادیق این فریضه الهی است که باید مورد توجه تمام دستگاه‌ها قرار گیرد.

مسئول معاونت تربیت، آموزش و فرهنگ پاسداری سپاه امیرالمومنین (ع) نیز در ابتدا ضمن اعلام اهداف این کارگروه گفت: لازم است مدیران زمینه تذکرات لازم را برای احیای امر به معروف و نهی از منکر فراهم کنند.

علی رشیدی افزود: افزایش بینش، دانش و نحوه تذکر عاملین امری ضروری است.

وی ادامه داد: تذکر لسانی به‌عنوان یک وظیفه همگانی باید مورد توجه عاملین قرار گرفته که باید در این راستا فرهنگ‌سازی صورت گیرد.

گفتنی است، کارگاه آموزشی توجیهی مسئولین امر به معروف و نهی از منکر رده‌های سپاه استان ایلام با حضور فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) استان در سالن اجتماعات الغدیر به همت معاونت تربیت، آموزش و فرهنگ پاسداری برگزار شد.

انتهای پیام/2246/م20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول